Gå til innhold

Hjelp meg jenter!:( er det normalt med melkespreng(?) i uke 21?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

første gang startet det i uke 29 hos meg, andre gangen i uke 23, nå har det så smått startet i uke 20, så ikke veet jeg, normalt kan det jo ikke være ;) Ta en dusj når det sker, eller prøv å håndmelke så det lettner.

Vet ikke om det er sånn for alle, men for meg har jeg da aldri slitt med for lite melk, har sikkert hatt nok melk til to barn, om ikke flere.. Så kanskje det er en samenheng med tidlig spreng og bra melke produksjon?

Jeg har også hatt det slik. Skal helst la være å fikle med det, det trigger og kan gjøre det verre. Dessverre har det ingen sammenheng med god melkeproduksjon. Jeg er et godt eksempel Dette er mitt 3 svangerskap og jeg har lekket og slitt med spreng i alle 3, men jeg har ikke fått nok melk til å amme i det hele tatt. Mengen har vært lik etter fødslene til tross for alle mulige kjerringråd og stimulering.

hm, da er jeg hvertfall ikke unormal tidlig. Er førstegangs så har aldri kjent dette før. Dessverre kan jeg ikke gå i dysjen hver gang det strammer seg pga det strammer seg flere ganger til dagen:( Var vel ute etter tips men ser ut som jeg må gå å vente til prinsessa kommer og kan hjelpe meg med å få ut melka :P hehe

ALT man må igjennom altså;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...