Gå til innhold

Hvordan kler dere guttene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt inspirasjon, kanskje noen tips :)

Jeg syns det er så gøy å kle opp lillegutt, har haugevis med klær til han, og elsker å mixe og matche ;)

Får masse skryt fra folk både her og der, at han ser så velkledd ut alltid, og det er kjempe koselig, for her er det ingenting som er overlatt til tilfeldighetene.

Viktig for meg at han ser bra ut, og at klærne er behagelige!

Åssen kler du din lille gutt?

(for dere som har litt "eldre" babyer, og er ferdig med alle de nusselige nyfødt-klærne ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en sønn på 9 måneder. Jeg syntes det er kjempestas med gutteklær og syntes det er mye fint. Han har tøffe cardigans, v-genser og skjorte. Ellers er det gøy med skjerf i halsen. Har lyst til å kjøpe en tøff vest etterhvert.

Skrevet

Har en liten gutt på 9 måneder.

Jeg er veldig fan av skjorter på guttebabyer!! Syns det er skikkelig stilig... og nå som det har vært litt varmt er de jo svale og deilige også! Har også en boblevest som er knallstilig utenpå en skjorte! :)

Syns også det er kult med skjerf, for ikke å snakke om praktisk, nå som lillegutt holder på å få tenner og slevet til tider renner! Har tatt frem symaskinen og tatt meg en tur eller to på eBay, og så blir det masse skjerf til lillegutt! Har også sydd smikker og skal nå sy en vest til ham. Er så masse kule (og billige) stoff på nettet!!

Kjekt å kle dem stilig! :)

Skrevet

Bruker masse "halstørklesmekker" fra name-it til gutten på snart 5 mnd, han ser såå tøff ut <3 Og så bruker han stripete sokkemokkasiner; såå søt :) Har en mor som ELSKER loppis, så gutten har mengder med flotte klær :) Luer med ører på er også moro, særlig om de matcher halstørkleet <3 Syns de har masse fint her inne:

http://no.bestseller.com/name-it

Gleder meg faktisk til kjøligere dager, for gutten min er så varmblodig at det nesten kun har gått i body og barfot fra mai frem til for kort tid siden - og ennå har han hatt varmeutslett 3 ganger!

Ellers har jeg lyst på en tøff smokkholder til å hekte på klærne hans, selv om han ikke tar smokk, hehe :) :) Også har gutten et par haremsbukser da; sååå søt med den lubne bleierumpa inni <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...