Gå til innhold

Hvordan kler dere guttene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt inspirasjon, kanskje noen tips :)

Jeg syns det er så gøy å kle opp lillegutt, har haugevis med klær til han, og elsker å mixe og matche ;)

Får masse skryt fra folk både her og der, at han ser så velkledd ut alltid, og det er kjempe koselig, for her er det ingenting som er overlatt til tilfeldighetene.

Viktig for meg at han ser bra ut, og at klærne er behagelige!

Åssen kler du din lille gutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg invisterer ikke i så mye dyrt i allefall, kjøper mye brukt, merkeklær enten brukt eller på salg. Han vokser ut av det så fort, og så har vi andre ting å bruke penger på. Han er ingen sossegutt, og det skal han heller ikke være. Har noe fintøy som vi bruker den skjeldne gangen han skal pynte seg, men han griser seg jo til før det er gått en time uansett, og slik er det bare. Han har barnehagetøy som stort sett er myke joggiser og dongeribukser, bruker gjerne tøffe T- skjorter eller kortermede skjorter utenpå body. Setter sammen så ting matcher. Han er helt ok ut, vitkigste er at han har varmt og behagelig tøy og praktisk kledt etter årstidene. Det setter nok han også pris på :P

Han er alltid ren i tøyet når vi skal ut, men for en liten tass er det lov å grise litt, så han skitner ser fort til. Det er jo ok.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Han må se stilig ut, men klærne må også være praktiske. Kan ikke ha bukser som hindrer han i å gjøre ting. Hjemme bruker han stort sett strømpebukser og gensere, men når vi går ut kler jeg han i pene gensere/skjorter/stilige t-skjorter over bodyen og en ok "dongeri"bukse med god plass til å klatre, hoppe, løpe og danse. Han må jo se presentabel ut!

Jeg gidder ikke å bruke noe særlig med penger på klærne hans (handler mest i kjedebutikkene, man finner mye fint hvis man leter!), men tanta hans er helt vill etter merkeklær. Han bruker Jack&Jones-bukser, DC shoes og skjorter/gensere i alle slags merker. Jeg syns DC shoes er litt i overkant til en toåring, men så lenge jeg slipper å betale, så... ;-)

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Vi har heller ingen "sossegutt" eller "skjortegutt" som jeg kaller det... Men jeg er veldig opptatt av at klærna skal være komfortable, praktiske og det er jo viktig at han skal se ordentlig ut, og med det så mener jeg velstelt og ren.

Er vi hjemme så er det stort sett bare joggebukse, body og sokker han bruker. Det er deilig for han å bevege seg i og praktisk ved bleieskift.

Skal vi ut så blir det gjerne myke jeans og genser, gjerne hettegenser. Vi eier ingen merkeklær og han har heller ingen klær f.eks. med disneymotiv. Vi kjører en enkel og røff stil. Han skal være være gutt. Vi har arvet masse og vi handler mye i typiske kjedebutikker. Vi handler mest i H&M, men det er pga at passformen er best der. Det er lett å finne riktig str. der. Vi har en lang gutt, så har vært litt vanskelig i perioder da han var mindre. Det er litt lettere nå som han går og vi ikke trenger å tenke på knær som skal krabbe osv.

Så blir det spennende å se hva han selv velger den dagen han begynner å si ifra! :-)

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Jeg får vel legge til at jeg heller legger penger i sko og utstyr. Jeg syns det er viktigst. Vi har f.eks. arvet masse sko, men så lenge vi har råd til nye, så hiver jeg eller gir dette videre. En utvasket joggebukse skader jo ikke kroppen, men det kan slitte sko gjøre! :-)

Skrevet

Jeg er også opptatt av at det skal matche litt, men er ikke helt på styr. Kjøper ikke noe særlig med merkeklær. Praktiske og gode klær er godt, spesiellt i barnehagen. Da blir det som oftest en joggebukse og en genser. Liker også body eller tynn genser med vest utenpå, det er veldig fint, særlig til jeans:)

Ensfarga joggebukser på H&M til 79kr er en flott pris og et godt plagg:)

Skrevet

For meg er det viktigste at klærne er myke og behagelige. Hvorfor er det så viktig for dere at klærne på en 1-åring matcher? Forørvrig, så kjøper vi ikke så mange farger, så det meste passer sammen uansett. Jentungen får strort sett bestemme selv, hun får lov til å mikse de fargene hun ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...