Gå til innhold

Sex ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge ventet dere med å ha sex etter fødsel?

Og var det noe smerter?

Fødte for 2 uker siden, og jeg GLEDER meg til å kunne ha sex igjen :D

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Vi klarte å vente i 3 uker før vi hoppet i det, var ikke så godt første turen, da jeg ble klippet, stingene var såre.. men ble bare bedre og bedre

Skrevet

4 uker og det var som før. Nå måtte jeg ikke sy og ikke revnet jeg. Følte meg raskt normal der nede.

Skrevet

5 uker og noen dager (da jeg sluttet å blø).

Litt ubehagelig, og ble fort sår i arret. Jeg ble klippet, og sydde noen sting.

Kjenner fortsatt at jeg blir sår i noen stillinger, eller hvis vi holder på en stund. (snart 8 mndr. siden jeg fødte!!)

Skrevet

Ventet 6 uker, som anbefalt, men mest pga at jeg hadde en del sting, ble klipt+revna og renselsen var ikke over før etter 5-6 uker, men jeg følte meg ikke klar, men hadde lyst å prøve. Var ikke så vellykket, vondt og rart og ømt.

Så tok det vel en uke til før vi prøvde igjen, syns det samme da.

Og jeg tenkte mye på fødselen mens vi holdt på.

Syns faktisk ikke det ble bra (både fysisk og psykisk) før 6-7mnd etter fødsel! Og først nå 8 mnd etter kan jeg si at det er som før :D

Skrevet

2 uker. gikk helt greit. men hadde ikke sting eller andre plager nedentil. og blødningen var størt sett gitt seg da

Skrevet

Ca 10 mnd siden fødsel, og har enda ikke hatt sex. Det var en del komplikasjoner under fødselen, og ungen har heller ikke vært lett å hanskes med. Nå gleder jeg meg bare for å begynne å jobbe igjen til uka!! Sex er visst ikke i mine tanker i det hele tatt.Innbiller meg så mye rart, er redd/engstelig etc... Orker ikke!!!

Skrevet

Vi ventet 3uker(22dager).

Men vil tro dette er ganske så fra person til person.. Man må selv føle seg klar for det.. Jeg blødde ca. 2uker, og var ganske klar.. Var ikkje vondt heller.. Eneste at jeg har blitt "trangere!" :P hehe

Skrevet

Her var det uaktuelt å tenke sex de tre første månedene. Hadde mer enn nok med amming og nattevåk - ikke noe lyst i det hele tatt! Sånn har det vært tidligere også. Det har tatt nokså lang tid å finne tilbake til lysten igjen - akkurat som om babyen har krevd hele meg og mannen må finne seg i å komme langt ned på lista... ;-) Heldigvis har han hatt stor forståelse for det!

Skrevet

vi ventet 3 uker, og det gikk kjempefint, bare litt ømt i starten, men gikk fort over :)

Skrevet

Vi ventet 7 uker før vi hadde sex. Det gjør fremdeles litt vondt, og babyen er nesten 5 mnd. Babyen er veldig krevende, så vi har ikke hatt sex mer enn 4-5 ganger siden babyen ble født :( Jeg tør ikke gjøre noe særlig som kan tappe meg for energi for da går det utover tålmodigheten med babyen, men gleder meg til å gjenoppta et normalt sexliv. Men syns det er kjedelig med denne bolledeigmagen da, føler meg jo ikke så flott :( hehe

Skrevet

Æææsj var her jeg faktisk SKULLE bruke anonymknappen men glemte :P Teit at man ikke kan slette egne innlegg, hehe!

Skrevet

Ventet til spiralen var på plass, så ca 2 mnd. Hadde ks. Renselesen varte i 6 uker og tåler ikke kondom, og vi ønsket ikke å ta sjansen på å bli gravid fort igjen. Fikk forresten mensen igjen etter 3 mnd.

Ellers opplevde jeg og å ha blitt litt trangere. I dag, 1 år etter, er sexlivet helt tilbake til normalen.

Skrevet

3 uker,siden jeg da var ferdig med å blø + siste stinget gikk ut da:)

Det var lenge å vente,men vi har heldigvis fått tatt det igjen,med renter;)

Skrevet

Vi har enda ikke tatt opp igjen sex livet, og jeg føler et visst press. Ikke det at kjæresten maser, men vet jo at han ønsker det, og er redd det skal gå utover forholdet å utsette det i evigheter... Baby er nå 4 mnd.

Skrevet

Vi ventet 7 uker da jeg begynte på pillen etter 6 uker:) Blødde en uke etterpå, vet ikke om dette var mensen eller bare rester.. renselsen min sluttet etter 3 uker ca.

Har ikke hatt sex siden pga at jeg syns det gjorde driiiiitvondt (revnet 2 grads), men har de siste 2 ukene kjent at alt er som normalt, så nå er det vel bare til å kjøre på igjen, hehe:)

Skrevet

3 mnd her. Baby med kolikk kurerer sexlyst ganske effektivt...

Skrevet

Her er mini 7,5 mnd, og vi har fortsatt ikke hatt "normal" sex (dvs penetrering). Jeg har null sexlyst, og synes i tillegg at det gjør vondt :( Sydde bare noen få sting etter fødsel.

HÅPER at dette går seg til etterhvert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...