Gå til innhold

Hvor er den beste plassen og finne seg en mann?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ønsker du deg en handy, kjekk, muskuløs mann kan du ta en tur på trelastutsalget på Maxbo eller Byggmakker og spille litt hjelpesløs. Man får ganske raskt hjelp. Husk å dra på dagtid og se etter gutter som er innom fordi de er på jobb , så slipper man arbeidsløse eksemplarer ;-)

Gjennom felles venner feks, jeg er samboer med kompisen til min eks svoger..

Gjennom hobbyer, vet om flere som har truffet hverndre gjennom felles interesser.

På byen..

På jobben

Ellers så er jo div sjekkesider på nettet en stor hit vet om mnge som har funnet drømme mannen/dama på nettet.

Jeg er da litt kresen (som kansje forklarer litt hvorfor jeg er singel) :P

Ja, jeg vil ha en hunk (Ikke for badboy), han kan se ut som en men ikke være en!

Ha en kropp som viser at han tar vare på den, han trenger ikke være romantisk på noen annen måte en at han tåler litt kos og kjærestetid :)

HI

Hva med å ikke stille noen konkrete krav? Når man har barn fra før (regner med at du har det siden du er her på DiB), kan man ikke forvente å finne fotomodell som er snill, handy, har en god jobb og hele pakka - de fleste av dem er allerede opptatt. Tror man heller skal lete etter en mann som kan være et godt forbilde for dine barn - uansett utseende, utdanningsstatus osv. Og så er det slik at du må se hvordan du ser ut selv, ditt utdanningsnivå osv. Vet om flere som har butikkjobber, er noe overvektige og ikke så flink til å stelle seg, som har vært singel i årevis fordi de kun går etter rike, pene menn med høyt status og høy utdanning.

Jeg har heller ikke funnet noen enda, selv om jeg ikke stiller noe særlig krav.

Tror jeg hadde prøvd nett, eller på venne/hobbykvelder - sjeldent man finner "den ene" etter fylletur på byen.

Lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...