stch85 Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Blir så veeeldig deppa hver gang vi ikke får det til, ikke at vi har prøvd lenge,men føler at jeg går inn i noen laaaange uker fra mens til neste ikm, litt tristere til sinns men men, det er vel sånn det er for alle.
mummitrollet <3 Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Dette er vårt første PP og jeg testet neativt idag. Mensen er ventet på mandag, og er såååå deppa. Jeg skjønner hva du tenker. Vet vi nettopp har begynt å prøve så tør egentlig ikke å dele følelsene mine høyt med tanke på de som har prøvd lenge. Her sitter jeg med verdens vakreste nurk på 6 mnd og sutrer over at det ikke klaffet på nestemann.
meg og mine <3 Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Testet også negativt idag å venter mensen på mandag/tirsdag og kjenner at det går på humøret hver gang jeg får negativt, blir lei meg,har lyst til å gråte og samtidig så prøver jeg å holde hodet og håpet oppe. Vi har prøvd en stund nå så bynner å bli litt frustrert nå.
stch85 Skrevet 3. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2011 Det er så lett for andre å si at man ikke skal stresse med det eller tenke så mye på det, men det er jo helt umulig å ikke gjøre det. Jeg sier til meg selv at det ikke er noe å stresse med, men det hjelper ingenting ihvertfall. Hvor lenge må man prøve før man kan gå til lege å sjekke om det er noe galt da ?
meg og mine <3 Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Ja, skjønner så utrolig godt va' du mener. Sier også til meg selv at jeg ikke skal tenke så mye på det, men det er ikke så lett å hvertfall ikke når "alle" rundt meg er gravide. Legene sier at viss man har prøvd i et år, burde du kontakte lege for utredning.
stch85 Skrevet 3. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2011 nei, det virker som alle andre går rundt med barnevogn eller mage for tida. Men det blir vel vår tur snart vel, får man håpe
meg og mine <3 Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Ja,vi får krysse fingrene for det:) før eller siden må det jo klaffe for også vel.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 Forstår tanken....Vi har prøvd i 1 år nå! Er ikke lett å holde hodet kaldt oppi alt dette. Er tungt! Men vi får bare håpe på at det blir vår tur snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå