Gå til innhold

Noen fra N-T med jente på 4 år som vil donere litt klær til Røde Kors?

Anbefalte innlegg

Vi reiser til Latvia på mandag og mangler basisklær til en jente på 4 år... Vi har vintersko og støvler, men mangler det meste annet, et par antrekk er nok. Hvis noen har noe så ta veldig gjerne kontakt!

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skulle så gjerne ha hjulpet deg, men desverre så har jeg bare klær i str 98 og nedover! :( jeg bor i Steinkjer! Hadde jeg hatt litt bedre tid på meg, så skulle jeg helt klart funnet noe! Annonser på facebook, da kanskje du får svar!

Det var veldig dumt! Hvor lenge i forveien annonserer dere at dere ønsker donasjoner til klær og slike ting? og hvor gjør dere det? Som sagt, hadde jeg bare hatt litt beder tid så skulle jeg sikkert klart og samlet inn noe.

Vi har ikke annonsert denne gangen, siden vi kun skal ha til noen få familier, så skulle vi klare å samle inn det vi trengte gjennom kontakter:) vi vet av erfaring at om vi annonserer så får vi tonnevis med klær... Sist, da vi kjørte trailer over, hadde vi med 80 tonn med klær... Å da hadde vi ikke annonsert..

Vi handler i Latvia:) Slik at vi støtter opp om det lokale samtidig :) Skal finne kontonr mm imorgen. Skal få lagt det ut på hjemmesidene til N-T Røde Kors så dere er sikre på at det kommer til riktig sted.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...