Gå til innhold

Bukplastik, dekket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JEg fikk dette dekket i 2009. Jeg hadde ekstremt mye strekkmerker på magen og det var ikke muligheter for at jeg fikk strammet opp av meg selv. hadde ikke så alt for stort heng, men det ble verre dessto mer jeg gikk ned i vekt. Jeg snakket med fastlegen min som henviste meg til en privatklinikk, så kom jeg inn dit noen uker etterpå. fikk innvilget full bukplastikk men måtte gå ned 5 kg først. gikk ned 5 kg og fikk operasjon 6 mnd etter henvisningen fra legen! =)

akkurat det er opp til kirurgen da 20.07, jeg hadde ingen plager med magen. det eneste var at jeg ikke kunne trene vekk magen da huden min var helt ødelagt pga strekkmerker. så for meg var det rent kosmetisk faktisk =)

hilsen første NN

Gå på bukplastikk.com sin side og les der.

om magen din buler er det tydelig at bukhinnen din ikke har trukket seg tilbake til normal plassering etter svangerskap. magemusklene legger seg på siden når en er gravid, og ikke alltid de går tilbake på skikkelig vis igjen, da vil de stå litt ut på skrå og magen vil bule. Jeg sydde bukhinnen min sammen under bukplastikk, hadde en glippe på 5 cm ca.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...