Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Jepp, vaskat i alla krokar som finns och hela huset är rent för vaske dama tog turen idag. Ny badad, peelad och barbert. Ansiktsmask på i skrivande stund. Fotpleie gjord tidigare i veckan, brun fixade och fransar blir strax av en mörkare nyans ---- nu är jag klar som ett ägg kära lillebror! Så kan inte dessa kynnere och mens smärtor ta fatt och du ser dagens ljus? Så kan vi njuta helgen tillsammans!!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 så herlig <3 her er også helgevasken tatt, klærne brettet, og duften av grønnsåpe har ligger i huset noen timer mens jeg selv har dusjet, skrubbet kropp og skinn, hårkur og manikyr . fotbadet tok jeg også tidligere i uken,.chilliconcarne til middag (ex.sterk) er fordøyd...har til å med tatt en middagslur ..så nå kan riene bare komme ..mamma/jordmor er også på føden hele helgen og er klar for å ta i mot sitt nye barnebarn..akk..menssmertene jeg hadde før idag/ettermiddag ble borte etter middagsluren ;( jaja,vi får smøre oss med litt tålmodighet også Lycklig <3 ha en fin fredagskveld !!!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 2. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2011 Hi hi ser ut som vi gjort allt likt idag! Fast här blev det spagetthi carbonara :0) Vilket sjukhus var det du skulle föda på? Heldig gris som har mamma som är jordmor! min mamma ska faktiskt vara med på födsel men hon jobbar på polet till vanlig så tror kunskaperna om födsel sitter lite andra ställen hi hi!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Lillehammer her..min mamma har tatt i mot de 2 andre også..så jeg er trygge hender Spennende og spesielt å ha med sin mamma da..d blir et minne for livet Ha en fin fredagskveld. her blir d sofa slafing (etter god innsats før idag, er d godt å slappe av ) og tv. ..
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 2. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2011 Väl förtjänat!! Ha en fiiin kväll!
Gloria ** Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Hehehehe... kjenner meg igjen. Vasket og skrubbet hus og kropp, barbert, fotpleie unnagjort. Kjennes godt! Har bestemt meg for at dette skal bli Mannens helg, han skal få en skikkelig god omgang lakenhygge senere i kveld, (hvis ikke det blir rier utover kvelden da). Snart blir det ingenting på ham på en laaaaang stund! Kanskje setter det fart på fødsel også, selvom det ikke har virket hittil.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Så hærlig å ha alt på stell. Jeg har hatt 2 runder med 'klargjøring' jeg, peeling, shaving, gode kremer mm + få ut støv fra krinkler og kroker (i hus altså...). Men så går jo tia da uten at det er så på stell lengre, så får kanskje ta en ny runde i helgen. I alle fall med selvpleie. Noen ny husvask vet jeg ikke om jeg orker nå. Men hadde en minivask for et par dager siden. Mannen tok alle gulvene og så tok jeg støvtørking og litt rydding. Nå MÅ jo tulla klare å komme ut før jeg 'støver ned' igjen, hehe. Nå sitter jeg her og trøstespiser litt fredagsdigg mens jeg venter.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 2. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2011 Mye rart vi gör damer!! Hi hi! Kanske ett hopp i halmen hjälper... Frestar inte ha ha. Är propp mätt ont i bekken och en mini som sparkat konstant i snart 3 timmar! Han e såååå aktiv!!
mim26 Skrevet 2. september 2011 #9 Skrevet 2. september 2011 jeg var "klar" forrige søndag..hehe..støvet og grodd inn igjen nå litt tiltak å ta enda en storvask, på hus og meg selv, hehe, men spørs om jeg må manne meg opp til å gjøre d igjen på søndag...fullt program med 3-åringen i helga så hun skal få all oppmerksomhet frem tilda:) så sant d ikke skjer noe og papsen må ta vasken spist en herlig biff-middag i dag, i håp om at d kanskje kan gjøre underverker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå