Gå til innhold

Fuktighetskrem til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en krem jeg bruker på kroppen, men ingenting til ansiktet for tiden på Lillemor på snart 11 mnd. Da hun var mindre var hun veldig tørr og da brukte jeg locobase. Bruker dere fuktighetskrem i ansiktet til deres nurk? Isåfall hvilke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ingenting verken på kropp eller i ansikt på min lille. Huden hans er helt myk. Ikke bader jeg ham så ofte heller (he-he, sånn er det å være tredjemann). :-)

Hvis han skulle fått tørr hud, tror jeg at jeg ville ha brukt Aderma eller locobase - vi har endel atopisk eksem i familien, og jeg synes de virker ok.

Skrevet

Ha olje i vann og vask ansiktet hennes hver kveld.. Hjalp på min lille tass iallefall :D

Skrevet

Stemmer for olje i badevannet. Gutten vår bades annenhver kveld, og er alltid deilig, myk i huden. Også blir han deilig oljeglatt i vannet, slik at vi lett får rengjort alle valker mens han ligger og duver og prater med øra under vann <3

Skrevet

Stemmer også for olje :) Jeg masserer hele kroppen hans med olje. Han var veldig tørr og flasset mye etter fødselen. Nå er han nesten helt fin :) Og ikke minst elsker han kosen og kroppskontakten vår vi holder på :)

Skrevet

vår gutt har noen tørre flekker på kinnene og dette smører vi med purelan (lanolin) etter tips. Han reagerer ikke på lanolin og det hjelper veldig. Forøvrig bruker vi ikke hudpleieprodukter daglig på han, enest litt olje i badevannet!

Skrevet

Aldri smurt pjokken her heller.

Olje i vannet gjør susen :)

Skrevet

A krem eller Libero sin lotion på vår 9 mnd gamle sønn<3

Skrevet

Har gutt med atopisk eksem, så vi har prøvd litt forskjellig. Absolutt beste er Aco Miniderm - lett å smøre og ikke klissete!

Skrevet

Jeg har brukt a-derma sin exomega krem siden gutten min fikk fryktelig til rev-utbrudd bare 3-4 uker gammel. Han var full i ansiktet, paa brystet, ryggen og nedover armene, men med den forsvant det! Saa naa bruker jeg den bare av og til i ansiktet, hvor han fremdeles har litt tendenser og elles paa kroppen hvis jeg ser den har tegn til irritasjoner eller er roed. (Han er naa 12 uker)

Skrevet

A-KREM! både til ansikt og kropp. Beste som finnes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...