Gå til innhold

ååååh irritert!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt inn middag og gledet meg på at jeg og mannen skulle få oss en hyggelig fredagskveld sammen etter sønnen har lagt seg. Nå er han på besøk hos noen, har sønnen med seg, og ringer for å spørre om han kan komme med sønnen hjem (leggetid) fordi de skal grille!!!!

Her har jeg gått å gledd meg på at det skulle bli kveld, sulten er jeg også. Og håpet på at vi skulle kunne ha en romantisk fin kveld, siden vi gjør det så sjelden, og så bare lager han egne planer.Gidder ikke å lage mat til noen som allerede har spist. Dessuten så er jeg så skuffet når han visste at jeg hadde planlagt middag sammen og alt..

Det er søren meg ikke vits i å prøve å gjøre noe koslig i dette forholdet når jeg må gjøre alt for at det skal være hyggelig...

Ja jeg er sikkert ei sutrekjerring, men blir bare så skuffet :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143536004-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5h-irritert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan du har det.. Sitter selv med samme opplevelse i dag, og ikke første gangen.. Vi skulle hygge oss i kveld, spise god mat, han skulle få en kald øl, jeg unne meg litt brus (gravid) og se en film.. Ringte han og spurte hvor han ble av, da fikk jeg vite at jeg forstyrret middagen, han sitter da hos sin bror og spiser middag med hans familie :-/ Gidder ikke lage biffsnadder til meg selv bare.. Hadde jeg ikke vært gravid, tror jeg jeg hadde drikket opp ølen hans på trass! Mannfolk :-/ Og vi også var enige om denne middags kvelden vår..

HI skriver at mannen visste at hun hadde planlagt middag.

19.10: Du får helle ut ølen i vasken.

HI: Du må si ifra at du har laget middag til dere to, så han må komme hjem. Hvis du sier at ting er greit, så forstår han sannsynligvis ikke at det ikke er greit.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...