Lillababy Skrevet 28. september 2011 #76 Skrevet 28. september 2011 Gratulerer!! ein strek er ein strek seier dei
mammas skatter <3 Skrevet 28. september 2011 #77 Skrevet 28. september 2011 gratulere krølle... det var pina me en enda sterkere strek i dag med meg også..men fortsatt svak.. og utroli nokk på første forsåk....forholdet til sist gang da jeg måtte på både tablettkur og sprøyte for å få eggløsning.....har ikm på lørdag. men tørr ikke slippe jubelen løs før jeg har fått det skikkeli bekrefta... skal ta en cb-digital med ukeindikator på lørdag vist jeg klarer å holde meg.....heheh
krølle... Skrevet 28. september 2011 #78 Skrevet 28. september 2011 Gratulerer til deg også romheg<3mammas skatt<3!!! Jeg skal også ta en cb-digital med ukeindikator, men tror jeg må ta den allerede på fredag. Reiser på hytta, og da vet man aldri hvem som snoker i søpla eller plutselig finner esken i bagen... Tihi... kjenner jeg er like spent denne gangen som forrige gang. Starter nedtelling til kvalmen er forventet å ankomme om 10 dager...
mammas skatter <3 Skrevet 28. september 2011 #79 Skrevet 28. september 2011 takk har faktisk hatt litt småkvalme kvar dag i noen dager slik som forje gang. før ikm. håper det ikke blir slik superkvalme men slik det var ved første graviditet, men tok det igjen på bekkenløsninga da .:/
Lillababy Skrevet 28. september 2011 #80 Skrevet 28. september 2011 Eg har vore hos min fantastiske fastlege i dag. Har tatt hcg prøve og også hormonrpøver. Så då får eg svar på hcg prøver truleg i morgon. Usikker på når ikm er no, men skal egentlig vera torsdag fredag. negativ g. test i går. Spent!
Junigull 08 + julispire Skrevet 28. september 2011 #81 Skrevet 28. september 2011 Gratulerer til alle med positive tester! selv har jeg ikm i går eller i dag, testet Neg med lifeline gtest i går, noen som har erfaring med den? Ingen tegn til tanta foreløpig.. Temp på 37.1 i dagmorges, så fortsatt høy temp. Mye strålinger ned i bena i dag, aldri hatt det slik før. Svir ellers en del i øynene, som det gjorde sist mnd da jeg var gravid (mistet i sa). Lite Pms eller symptomer denne mnd, bortsett fra øynene som svir. Tester på fredag om hun ikke har kommet enda. Med min flaks kommer hun sikkert innen en time, ettersom jeg har skrevet innlegget her, og håper at vi har fått det til etter 14 mnd som prøvere!
klar for nummer3 <3 Skrevet 28. september 2011 #82 Skrevet 28. september 2011 Positiv test, og det var klaff med en gang JIPPIIII ))
krølle... Skrevet 28. september 2011 #83 Skrevet 28. september 2011 Gratulerer så mye til deg, og lykke til fremover
klar for nummer3 <3 Skrevet 28. september 2011 #84 Skrevet 28. september 2011 Tusen takk og det samme til deg Krølle
lille_knirk Skrevet 28. september 2011 #85 Skrevet 28. september 2011 Gratulerer til alle som har testet positivt :-) Jeg har IKM i dag, menssmerter og hovne pupper, men ingen TR enda. Føler meg akkurat som jeg pleier å gjøre den dagen jeg får TR. Tok CB test i går tidlig og den var negativ. Så håper TR kommer snart og jeg kan hoppe over til neste pp.
Eliane Skrevet 28. september 2011 #87 Skrevet 28. september 2011 Gratulerer! Jeg fikk også to streker!! Og dette etter bare en el med prøving!!!! Hurra for oss alle!
**venter** Skrevet 28. september 2011 Forfatter #88 Skrevet 28. september 2011 Gratulerer så mye alle sammen:) Jeg har IKM i dag, ingen tr, men også neg. test. Får bare vente å se jeg da;)
Lillababy Skrevet 29. september 2011 #89 Skrevet 29. september 2011 God morgon alle jenter her inne! Har laga ei lita oppsummering. Me er 26 på denne sida her, me er halvvegs i veka og det er så langt eg kan rekna 7 som er gravide. Veldig mange med ikm 28. Gratulerer til alle gravide! Eg får truleg vite heilt sikkert id ag, dersom det er komt svar på hcg prøven frå i går. Ha ein fin dag alle sammen!
birma og tredjemann Skrevet 30. september 2011 #90 Skrevet 30. september 2011 Jeg har IKM i dag. Ingen TR ennå, men tør ikke skru forventningene for høyt opp for det er jo fortsatt tidlig på dagen. Gratulerer til alle dere med to streker!
Leirha Skrevet 30. september 2011 #91 Skrevet 30. september 2011 Birma:Jeg krysser fingrene for deg! Husk at det beste er morgenurinen så tidlig, pga lite HCG nå så kan en test tatt seinere på dagen ikke nødvendigvis få utslag. Men dette vet du nok. Gratulerer til alle andre som har fått positivt!
birma og tredjemann Skrevet 30. september 2011 #92 Skrevet 30. september 2011 Takk for det , Leirha! Jeg prøver å være tolmodig og skal ikke teste før lørdag eller søndag er planen. Har to små fra før så vet at det kan klaffe, men vet også alt om hvor kjipt det er med blendahvite tester :-)
Lillababy Skrevet 30. september 2011 #93 Skrevet 30. september 2011 Tok ein ny negativ test i dag då hcg prøven frå legen lar venta på seg. Heilt negativ. Veldig lei meg
stch85 Skrevet 30. september 2011 #94 Skrevet 30. september 2011 jeg hadde ikm i går, ingen tegn til tr ennå, men fikk negativ test på mårran i dag er vel bare å vente å se da.
Lillababy Skrevet 30. september 2011 #95 Skrevet 30. september 2011 Heilt likt som meg då stineskj, lei på dine vegne. No har eg fått svar på blodprøven og, den og var negativ. Kjempelei meg. Dårlig start på helga. Men skal i bryllup i morgon. Skal i det minste drikka vin som alle andre. Det er jo sjelden at det går an i desse prøvetider. Men ekkelt når tr ikkje er komt. håpar du, og alle andre som har fått skuffande resultat får ei god helg. Me får prøva å halda motet oppe!!
Alyssa Skrevet 30. september 2011 #96 Skrevet 30. september 2011 Slenger meg med på denne tråden. IKM i dag, ingen TR og negativ grav.test.
Mammas lykkebarn Skrevet 30. september 2011 #97 Skrevet 30. september 2011 IKM søndag (kanskje mandag...) Dette er apennende:)
Magica-von-Tryll Skrevet 1. oktober 2011 #98 Skrevet 1. oktober 2011 TR kom i dag så da går jeg inn i neste prøveperiode. Ønsker alle med fortsatt mulighet,lykke til, og gratulerer alle med spire i magen. ønsker oss andre lykke til i neste PP
birma og tredjemann Skrevet 2. oktober 2011 #99 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg fikk knallpositiv test i dag. Strekene kom ut før jeg rakk å bli ferdig med oppsugingstiden :-) Hadde IKM på fredag og har drøyet til i dag med å ta test. Klaffet i 5pp og går alt etter planen blir vi trebarnsforeldre i juni :-) Gratulerer til dere andre med positiv test og lykke til i neste pp til dere andre!
Lillababy Skrevet 2. oktober 2011 #100 Skrevet 2. oktober 2011 Tr har endå ikkje komt. Er no på dag 34 i syklusen. Negativ i urin på onsdag, og i urin fredag (fekk vite begge deler fredag) Føles ikkje som tr er på vei, for pleier å vera deprimert- pms dei to dagane før. Skal testa på ny ein dag i veka. Men Ikm uke 39 er jo uansett forbi. Lykke til vidare til alle sammen, de som blei gravide, og de som skal fortsetja prøvinga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå