Tina-30 Skrevet 25. september 2011 #51 Skrevet 25. september 2011 Hei jenter;) jeg har Ikm 30 sept og er i pp2. Har ikke hatt masse symptomer denne gangen bortsett fra helt sykt vondt i korsryggen..auu! Leste at en del her inne bruker eggløsningstester for å sjekke om man er gravid.Jeg sjekket akuratt og jammen ble det ikke 2 streker med en gang! hm..nå håper jeg skikkelig her da for har absolutt ikke eggløsning nå,det hadde jeg 15 sept.. spennende dette her! Lykke til alle sammen.
Utålmodig80 Skrevet 25. september 2011 #52 Skrevet 25. september 2011 Slenger meg på her (mitt første innlegg). IKM 1 oktober, ingen spes. symptomer. Tatt ett par EL-tester av ren nysgjerrige, men de var neg.. Lei av å vente. Inni 12-13 pp nå. Ha en fin søndag!
stch85 Skrevet 25. september 2011 #53 Skrevet 25. september 2011 jeg gikk på en smell og testa i går, 5 dager før ikm , den var selvfølgelig blenda hvit
Mrs Georgine Skrevet 25. september 2011 #54 Skrevet 25. september 2011 Har IKM i morgen, og testet med en EL test i sted. Der så jeg en svak strek....Kan det bety.....??? Skal ta gravitidetstest med morgenurin i morgen. Dette er 3 pp vår. Tvi tvi denne uken, alle sammen!
Lillababy Skrevet 25. september 2011 #55 Skrevet 25. september 2011 Eg går jo og lurer på om eg hører heime her pga mulig ukjend syklus etter ma, ellers ikm på torsdag om alt er så normalt. Men i går kjende eg symptom på eggl igjen, men testen - på ettermiddag, blei negativ. noko den har vore frå dag 9 til no 27. Tydelige eggl teik på dag 14-16 til tross for negativ test, Så eg byrjer å bli veldig spent på ikm til veka eg og Kjempemasse lykke til til alle. Til dykk som testar med eggl testar for graviditet, hugs at to strekar ikkje betyr noko nødvendigvis, då me alltid har lh i urinen. Den må vera like sterkt eller sterkare. Men håpar at de er gravide!!!
Tråddreper Skrevet 25. september 2011 #56 Skrevet 25. september 2011 Heisann, hive meg inni denne gruppa. Har prøvd i 10 mnd å bli gravid, og hatt 9 pp.. Har IKM på onsdag 28.. Testa positivt i dag, men svakt.. Brukte billigtest.. Er litt redd for å stola heilt på det, så skal kjøpa CB testar i måro *krysse fingrane*
Mrs Georgine Skrevet 25. september 2011 #57 Skrevet 25. september 2011 Da blir det spennende å se i morgen. Med "ordentlig" test!
Tråddreper Skrevet 25. september 2011 #58 Skrevet 25. september 2011 Ja det blir det for oss begge Håpe på klaffings
Magica-von-Tryll Skrevet 25. september 2011 #59 Skrevet 25. september 2011 Er i 1pp. Sluttet nylig med cerazette, så har ikke helt trua på at det blir klaff denne måneden. Er noe usikker på når IKM er, men det er nok gang i løpet av uke 39. Ønsker oss alle lykke til!
*fortryllende* Skrevet 25. september 2011 #60 Skrevet 25. september 2011 IKM onsdag 28. 1pp. Er veldig symptomjeger om dagen merker jeg, hehe.. Spent! Lykke til alle sammen!
**venter** Skrevet 26. september 2011 Forfatter #61 Skrevet 26. september 2011 Testet i dag, to dager før ikm, og det ble neg. Jeg er helt knust, selv om det er først pp. Vet ikke helt hvordan dette skal gå om det kommer til å ta litt tid. Så dere som har holdt på en stund, jeg føler virkelig med dere, det er en fæl smerte som man lett blir minnet på!
Tråddreper Skrevet 26. september 2011 #62 Skrevet 26. september 2011 Huff, det var trist..Kjenne til det etter å ha prøvd i 10 mnd, håpe du lykkes neste pp!! *klem* Eg har kjøpt inn 3 CB testar i dag, og skal testa no i ettermiddag.. (må berre spara opp litt urin fyst..hehe)
Mrs Georgine Skrevet 26. september 2011 #63 Skrevet 26. september 2011 Tror jammen jeg er gravid. IKM i dag, og ingen tante har kommet. Tok en g-test i dag morges, og der kom det en svak strek, men veldig synlig. Er utrolig takknemmelig, hvis jeg er gravid. Det er ingen spøk dette med å bli gravid. Mange går gjennom mange tunge perioder, og det er vondt å se alle som blir gravide. De aller fleste kan bli gravide og blir det, og heldigvis finnes det andre hjelpemidler også, som prøverør eller adopsjon. Lykke til, damer!
Tråddreper Skrevet 26. september 2011 #64 Skrevet 26. september 2011 Så kjekt! Grattis.. Eg klarte ik venta lenger, testa nett.. Den blei tydeli positiv! Det var kjekt etter så mange mnd Lykke til damer!
Leirha Skrevet 26. september 2011 #65 Skrevet 26. september 2011 Gratulerer alle som har testet positivt Jeg kjenner det blir vanskeligere å vanskeligere å vente, har ikke IKM før om 5 dager.
baby2012<3 Skrevet 26. september 2011 #66 Skrevet 26. september 2011 Godt å høre at det er flere som synes det er vanskelig å vente. Jeg selv har IKM på søndag og synes det er kjeeempe lenge til. Når begynner dere å teste?
**venter** Skrevet 26. september 2011 Forfatter #67 Skrevet 26. september 2011 Gratulerer så mye dere som har fått positiv!
baby2012<3 Skrevet 26. september 2011 #68 Skrevet 26. september 2011 Gratulere til dere som har testet positvt og lykke til dere andre som venter
Tråddreper Skrevet 26. september 2011 #69 Skrevet 26. september 2011 Tusen takk Håpe dåka følge med over til 1.tri iløp av veka! Klem
mammas skatter <3 Skrevet 26. september 2011 #70 Skrevet 26. september 2011 har fått en ultrasvak g-test i dag. ikm på lørdag den 1. tok en tidlig i mårest og den trodde e va neg. men så såg e på den seinere i rundt 12 tia og såg en kjempesvak strek på. tok da en ny test og den dukka d opp en ultrasvak strek på. som mannen såg også. så spent på om det ble hvetebrødsdagersbaby på oss
Lillababy Skrevet 27. september 2011 #71 Skrevet 27. september 2011 Har tatt ein uten tvil negativ test i dag. Skal til legen i morgon, og får forhåpentligvis lov til å ta diverse blodprøvar då. syns det er ubehagelig at eggl testane ikkje slår ut. håpar ikkje noko gjekk gale med meg under utskapinga i juli!
stch85 Skrevet 27. september 2011 #72 Skrevet 27. september 2011 arg! lei av denne ventinga, 2 dager igjen til ikm. Tok en test i dag, negativ så klart. Er vel ganske innstilt på at tr kommer denne gangen også.
krølle... Skrevet 27. september 2011 #73 Skrevet 27. september 2011 Også lei av venting! Tok en test på søndag som ble til et svakt lite kryss, men da jeg skulle inspisere den noen timer senere, var det blitt til bare en strek ;( Ikke helt stabil syklus, så har vel ikm i dag, i morgen eller torsdag. Kjennes ut som tr er på vei når som helst, men foreløping ingen synlige tegn til den. Nå tør jeg ikke ta noen ny test i frykt for at den skal være negativ... *pyse* Trives godt i mitt innbilte svangerskap og vil at det skal vare så lenge som mulig. Intet nytt er også godt nytt... Gratulerer til dere som har testet positivt og XXXXX for alle som lever i spenning!!
stch85 Skrevet 27. september 2011 #74 Skrevet 27. september 2011 jeg skulle lissom ikke teste no mer jeg heller da, vente til fredag ihvertfall om ikke tr kommer på torsdag. Jeg føler også at den kan kommen når som helst, men det kan jo være et tegn også tolker alt som tegn for tiden, sambo bare ler av meg
krølle... Skrevet 28. september 2011 #75 Skrevet 28. september 2011 Jippi!!! Ikm ca i dag. Lå våken halve natta og kjente på "mensmurringer". Sto slukøret opp, men ingen tr !?!? Tok en test, og der var det jammen to streker Den ene riktignok svakere enn den andre, men likevel tydelig to streker. Kan nesten ikke tro at det er sant - andre gang det klaffer på første forsøk! Skal kontrollteste de neste dagene før jeg helt slipper jubelen løs, men foreløpig: juhuuuuu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå