Johanna88 Skrevet 14. september 2011 #26 Skrevet 14. september 2011 Hmm, merkelige greier, siste tre dagene har jeg hatt litt brunlig utflod med litt friskt blod innimellom. Aner ikke hva dette kan være men sluttet på p-piller i starten av mnd omtrent. Kan det være at det er fordi vanlig mens er på vei igjen? Jeg som egentlig skulle hatt el i disse dager, blir litt skuffet kjenner jeg
Nurket11 Skrevet 14. september 2011 #27 Skrevet 14. september 2011 Nå trenger jeg hjelp Testet pos m billig igår og neg m cb... Idag var cb pos MEN mannen har blitt syk og orker ikke idag:( stikker i siden så føler jeg har el nå og da er det bare 24 timer til det dør..rekker jo ikke kose før kl 19 imorgen (legge jenta først) og da er det jo for sent... Skjønner ikke helt det teste greiene for i prinsippet kunne jo cb vært positiv inatt og da er det jo over 12 timer sidn... Derfor mener jeg at det ercrart at den sier at etter pos el test så er det 12-36 timer til el..for har jeg el nå og testet kl 17.30 så er det jo bare 2 timer til el... Om dere skjønner. Så eneste sjans jeg har er da imrg kveld. MEN vet dere om el test viser pos etter egget har sluppet??? For da kan jeg isåfall teste frem til neg test.... Ble så lei meg nå..vente 4laaange uker til
**venter** Skrevet 16. september 2011 Forfatter #28 Skrevet 16. september 2011 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg tror det blir fire nye uker her også. Gubben har (merkelig nok) ikke sexlyst, og da blir det ikke noe baby hvertfall. Har hatt sex to ganger innenfor de seks dagene jeg kan bli gravid, men jeg har ikke kjent el i det hele tatt. Kanskje det ikke har vært enda? Forrige syklus kjente jeg det skikkelig godt, så håper det bare ikke har vært enda.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 16. september 2011 #29 Skrevet 16. september 2011 ikm 28 sept fikk lagt inn aksjer akkurat på el dagen, og en gang søndag.. så får hååpe det hjelper men lå med pute under rompa og heiv beina oppetter veggen ei lita stund etterpå lykke til alle sammen
kei80 Skrevet 16. september 2011 #30 Skrevet 16. september 2011 ikm mellomn 27-29(mange forskjellige/ustabile sykluser) men tester den 29 tenker jeg Alt for lenge til!!men får holde meg opptatt hehe.. Lykke til alle! Håper hele tråden får posetivtiest
krølle... Skrevet 16. september 2011 #31 Skrevet 16. september 2011 Der kom du meg i forkjøpet "Kei&♀♀". Har lagt inn multiple søknader siste uka. Satt akkurat og regnet på det, og endte på IKM 27.-29. sept jeg også! Må nesten le her jeg sitter - det er samme dato som termin for 5 år siden... Viktige datoer Men det er såååååå lenge til. Gi meg tålmodighet!
Mrs Georgine Skrevet 16. september 2011 #32 Skrevet 16. september 2011 Har ikm neste mandag, og har hoppet i halmen ennenhver dag i to uker nå. Håper at spiren sitter. Følte plutselig i dag at jeg var kvalm.... men det er vel altfor tidlig å bli det!!? Vil ikke ha symptomer heller!! ;D *sitter og tvinner tomler- for tida går så sakte*
kei80 Skrevet 16. september 2011 #33 Skrevet 16. september 2011 kan jeg spøre om noen av jentene i denne tråden er på babyverden å? prøver å gjøre meg kjennt med å bruke det forumet der også men er det bare jeg som synes det er knot? så morsomt krølle har du flere barn?
krølle... Skrevet 17. september 2011 #34 Skrevet 17. september 2011 Jeg finner ikke frem på babyverden... Kei&♀♀ - jeg har en prins fra sept -06. Tenkte leeeeenge at han skulle være enbarn pga møkkasvangerskap sist, men nå har jeg foreløpig ombestemt meg. Får se hva som skjer når denne mnd er omme
Lillababy Skrevet 17. september 2011 #35 Skrevet 17. september 2011 Hei!! Min eggløsning uteblir!! Er no på dag 19 forventa eggl torsdag. Har byrja med solvipec hostesaft, for det skulle vera bra, går med øreakupunktur. Tok ut feriedag på fredag, for å unngå stress og også få ha sex på formiddag, med høgare testosteron. Har gjort det no to dagar, men kva hjelper det utan eggløsning??? Hadde slimet og litt rødt i ( for første gong) tidlig i veka, men ingen positiv test, har testa morgon og kveld. Kjenner eg blei veldig deppa no, og skal vel snart over i ikm veke 40. Vurderer å kontakta lege. Mulig å få pergotime ved ein uteblitt eggl? Veit eg er desperat no, men syns det er så vondt å ikkje få sjanse til å prøva eingong. Neste mnd er han offshore! Jaja, får reise ut å bruka 380 kr til på dei hersens testane! Me skulle fått refundert alle pakkene som ikkje hjelper oss! håpar det går betre med dykk andre!
Nurket11 Skrevet 17. september 2011 #36 Skrevet 17. september 2011 Lilla: Når jeg ble gravid første gang så testet akle negativt, men jeg hadde alikevel. Ettetsom du hadde slim og blod så kan det godt være du hadde det dagen etter det eller der igjen..kan selvfølgelig tenkes at egget ikke slapp men ikke legg all din lit til testene. Derfor jeg sjekker tappen hele syklusen fir da vet jrg ihvertfall når den er myk ig åpen. Kun min erfaring men never know. Gikk ikke for meg heller..sambo var syk på el dagen så orket ikke ha sex..fikk ikke kost før sent neate kveld så nærmest umulig at det går denne gang
**venter** Skrevet 18. september 2011 Forfatter #37 Skrevet 18. september 2011 Jeg trodde ikke noe skulle skje denne pp jeg, men... Veldig kvalme i går, og stikkinger i magen i dag. Enten er el forsinket og er i disse dager, ellers var el før jeg trodde og jeg er gravid. For noe rart er det. Jeg var ikke sånn forrige mnd dpo. Tenker jeg tester noen dager før IKM og tester 25. jeg:)
Lillababy Skrevet 18. september 2011 #38 Skrevet 18. september 2011 Tusen takk for mail Nurket11! Det gjorde godt å lesa ang eggl test. Er så lei meg no, negativ test i dag og... Og veldig kjedeleg då med sjuk mann... Håpar det gjekk likevel... Kan eg spørra kor masse du testa den gongen du var gravid til tross for eng. eggltest? Eg testa fra dag ni, venta eggl på dag 17, men ville vera sikker pga ma i juli. I tilfelle syklusen er ustabil. Pleier å ha 31 dagar, men første tr etter ma var 6 veker. Då fekk eg påvist eggl med test 14 13 dagar før...
Nurket11 Skrevet 18. september 2011 #39 Skrevet 18. september 2011 Lilla: det er lenge siden, men har pleid å gjøre det fra 7,8.. Så tenker at 9 er bra - liten sjans for at du hadde el 7,8. Slim og blod er jo tegnet på den mest fruktbare "dsgen".. Du har nok hatt skjønner du. Selv har jeg hatt ømme bryster siden el dagen og det gir seg ikke,, ikke gravid for det er for tidlig men redd det er lavt progesteron - må jo være noe liksom... Drar til lrge og sjekker for i Oktober MÅ den sitte!!!! Lykke til, du har jo kost så da er det alltid en sjans
Lillababy Skrevet 18. september 2011 #40 Skrevet 18. september 2011 Tusen takk for mail Nurket11! Blodet ( som KUN var på slimet som kom ut), kom mandag og onsdag i sist veke i forbindelse med sex- altså på do ein time etterpå. Men det var masse slim, både rennande, og røyeleg. Etter tidligre syklus og kalkulator skulle eggl vore 15, som e den einaste dagen me ikkje hadde sex. I følge slik eggl var den mnd eg vart gravid, skulle eggl vore fredag. Føler meg usikker på om eg har hatt. for sist syklus var på 6 veker, KAN jo vera at denne er lang og, at kroppen har prøvd, men ikkje fått til, og at det enno kan skje?? Har lest at solvipect hostesaft, som eg har tatt dei 3 siste dagane ( kjerringråd, er ikkje forkjølt) kan forsinka eggl... Har du hørt om det? Tester iallefall ut denne testpakka, altså 6 tester til. Så vil eg jo få svar når tr kjem.... Spanande med ømme bryster då. Dei første dagane an jo ha tilknytning til eggl og seinare, etter at egget har festa seg, at du evt. er gravid... Spanande!!! Lykke til hos lege, eg og har lyst til det. Hørte om sprøyter med hormonet profase- for å halda på fosteret. Har du hørt om det? Lykke til du og!
kei80 Skrevet 20. september 2011 #41 Skrevet 20. september 2011 Lenge siden jeg har ventet så på helg!håper virkelig det blir mange posetive tester! *krysser*
Lille Tutta Skrevet 21. september 2011 #42 Skrevet 21. september 2011 Dagene går bare så ALT for sakte......
Leirha Skrevet 21. september 2011 #43 Skrevet 21. september 2011 Jeg tenkte jeg måtte melde meg på denne tråden, jeg har IKM 1/10. Dette er vår første forsøk. Jeg har to fra før, en gutt på 14år, og en gutt på 3,5år..Men dette er første gangen vi prøver å bli gravid
**venter** Skrevet 21. september 2011 Forfatter #44 Skrevet 21. september 2011 Dum som jeg var testet jeg i natt. Selvfølgelig negativ, er jo ei uke til IKM *riste på hode* Men lå å var så kvalm, som jeg har vært siden el at jeg bare måtte. Nå blir det ikke før mandag!
Lillababy Skrevet 22. september 2011 #45 Skrevet 22. september 2011 Eg har enno ikkje fått utslag på eggl test. Men har lest ein del no om at testane ikkje treng slå ut. Eg testar kl. 6.15 kvar morgon, og det skal visst ikkje vera noko godt tidspunkt. Så kasnkje høyrer eg heime i IKM veke 39 likevel. kan sei ikm 30. sept., utifrå eggl dag 18, som før ma. Men fortset eggl testane til lørdag. Gidd ikkje kjøpa den 4. pakka. Dei er jo tydeligvis ikkje til å stola pålikevel. Og sjølv om dei slår ut treng jo ikkje det bety at ein faktisk får eggl., og då er det igrunn ikkje verd alle anstrengelsane. Neste mnd blir det ingenting elelr temping. Har bestilt legetime til onsdag neste veke, i håp om at legen vil ta blodprøvar som kan avklara graviditet, hormon, om eggl har vore osv. Håpar de går fint med dykk andre i ventetida! Er det forresten nokon av dykk som satser påmorgonsex i egg.perioden? Har hørt at det er betre. Og kva trur de i forhold til hyppighet, kvar eller annakvar dag?
Nurket11 Skrevet 23. september 2011 #46 Skrevet 23. september 2011 Jeg hadde lyst rosa på papiret idag, men det hadde jeg sist ved kjemisk også..kan være rift selvsagt. Men tappen var myk og det skjønner jeg ikke?,!?! Åhh FOR lang ventetid.
krølle... Skrevet 23. september 2011 #47 Skrevet 23. september 2011 Helt enig... tiden går så uendelig sakte, og symptomjakten tar snart helt av Blir spennende dager fremover. Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg går over i testedilla. Håper å strekke det til ons/tors neste uke, men regner med å gå på en smell søndag/mandag... heheh... gi meg viljestyrke!!
Marianne_87+2små Skrevet 23. september 2011 #48 Skrevet 23. september 2011 Slenger meg på denne tråden jeg :-) Har IKM tirsdag eller onsdag, altså 27-28 august. Er i første prøveperiode og har gått på p piller så har ikke de store forhåpningene.. MEN i overigår (altså ca 1 uke før IKM) så hadde jeg plutselig lyserosa på papiret når jeg tørket meg. På ettermiddagen fikk jeg litt brunt/ rødt i trusa (sorry ekle detaljer ) men ikke veldig mye. De 2 siste dagene har jeg ikke blødd noen ting, men har ganske mye mensensmerter. Er jo fortsatt ca 5 dager til IKM så synes det er vel tidlig... Testet i dag på morningen ( 5 dager før forventet mens ) så er jo egentlig veeeldig tidlig. Fikk svakt kryss, men det kom etter de 5 min man skal lese av testen. Men er veldig spent på om den mini blødning var en slags festeblødning eller om det er mensen som er på vei aaaalt for tidlig. Men siden jeg ikke har blødd de 2 siste dagene er det jo mest sannsynlig ikke mensen. Noen med lignende erfaring?? Tenkte å teste imorgen og evt mandag/tirsdag igjen... Da burde jeg vel få et sikkert svar :-)
Lillababy Skrevet 24. september 2011 #49 Skrevet 24. september 2011 Dette vikra lovande Marianne_87+2små! Lykke til!!
Marianne_87+2små Skrevet 25. september 2011 #50 Skrevet 25. september 2011 Ja veldig spennende :-) Venter et par dager til før jeg tester tenker jeg :-) Andre her som har begynt å teste eller? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå