Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 39¸.?°´¯)?<8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut jeg likeså godt kunne lage denne tråden:) Dette kommer til å bli vår første skikkelige pp, selv om vi tyvstartet litt forrige mnd. Jeg er ganske ny "pillefri", men enn så lenge virker det som sykusene mine er ganske stabile, og jeg venter tr 28.sep:)

Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM 26. sept. Vi går inn i 2. ordentlige PP. Jeg trodde at det hadde klaffa forrige mnd, men nei... Så det blir spennende denne gangen. Håper bare at jeg ikke begynner å få panikk, hvis det ikke går nå heller... Har et barn fra før.

Skrevet

Har IKM 29 September,

Nettopp sluttet på pillen så dette blir første pp for oss.

Har ikke så store håp om at det klaffer denne mnd da mannen er mye bortreist..

Men men vi får se, har ikke planer om å stresse med å bli gravid denne ganged. Det får skje når det skjer (er hvertfall det jeg sier nå.. vi får se nærmere EL om jeg blir gal og spenner gubben fast I senga for å lage bebis)

Skrevet

har også ikm 29 sept, blir vår 3 pp, så håper man får det til nå :) blir gal av all ventinga mellom.

Skrevet

Første dag til tr var 29. august, men er første syklus etter ma, så usikker når ikm er.

29. september dersom eg går inn igjen i 31 dagars syklus. Dette blir spanande for oss alle sammen, lykke til til alle!

Skrevet

Jeg venter ikm 28 september =) blir spennende =)

Skrevet

Ikm onsdag 27 sept, tror jeg.. Hadde SA for 5 dager siden, så ikke sikker på hvordan syklusen er.. GU på torsdag, gleder meg!!

Skrevet

Ja da slenger jeg meg på her igjen... Går inn i mi. 3 pp.. 1 og 2 pp endte i kjemisk graviditet så nå orker jeg ikke flere. Litt usikker på ikm nå men ca 1 okt.

Jeg sjekker tappen og tester før el...noen andre som sjekker tappen?

Lurer sånn på årsaken til disse kjemiske. Har en nydelig jente på 2 år og ble gravid på 2 pp.. 1 pp endte i sa i uke 7.

Fikk tr på lørdag så blir noen laaange uker dette :/

1 mnd venting er jo tortur.

:)

Skrevet

Hiver meg på her.. ikm en eller annen gang i uke 39... Kan sette 26. sept bare for å ha en dato å forholde meg til...

Skrevet

Så kjekt at vi blir så mange her inne! Jeg går nå inn i "uka hvor det virkelig teller", altså en uke til el. Jeg merker jeg har skikkelig økt sexlyst etter at jeg sluttet på pillene, og det er ikke dumt i disse dagene;) Det som er aller kjekkest er at gubben er så med på dette. Han syntes til og med her om dagen at det var litt sløsing å kjøpe flere mye gensere når jeg var på shopping. Jeg skulle jo vokse en del fremover;)

Hvordan går det hos dere?

Skrevet

Venter på at tr skal bli ferdig,,, har ikke el før neste lørdag tipper jeg o kroppen er i gjenge etter kjemisk sist... Svever litt mellom uke 39 og 40.

Vi er klare til å prøve begge to, men m en to åring i huset så tipper jeg vi ikke får kost oss masse. Satser på dagen el testen slår ut pluss dagen etter.. :) Tiden går så saaaaakte :/ men bare å holde ut!!

Begynner testing på sønd el mand tror jeg.. Har 4 billig pluss 7 cb så det må holde... Pluss dobbeltsjekker m tappen ( funket fint sist)

:)

Skrevet

Henger med på her ;) Begynner å blir klar til innsats for å rekke barnehagefristen... litt blandede følelser, da jeg var så utrolig dårlig forrige gang. Og så passer det jo aldri. Men hvis miniprinsen skal få søsken, må det bli nå. Med tr like presis som nsb er dette med ikm litt flytende, men tror jeg havner omtrent i uke 39 ;)

Skrevet

Jeg tenker også på bhg plass... Har vi da pp tom november (aug) eller okt (juli)?

Skrevet

Satser på at vi har tom november. Vi har jo beregnet nøye og lagt oss i begynnelsen av mnd, så da skulle det gå selv om det blir noen dager feilmargin eller overtid også ;)

Skrevet

Huff, det med barnehage har vi ikke tenkt på engang. Jeg er student og kan ikke bare være hjemme litt lengre, da mister jeg studieplass. Og vi lever på gubbens lønn.. Vi får bare henge i å satse på det det klaffer de neste månedene. Helst denne;)

Jeg skal ikke teste etter el underveis, men satser på at jeg finner den uansett. Pleide hvertfall på p-piller å bli dårlig akkurat den dagen. *tvi tvi* alle sammen!

Skrevet

ikm er 28. september. Dette blir spennende :-)

Skrevet

Jeg har IKM 29 september, første pp etter 7 år på p-piller så blir spennende å se hvor lang tid det tar før den lille spiren setter seg :) Spennende med en tråd så man kan følge hverandre :) Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Hei alle sammen! :)

No er det snart eggl. for oss her inne. Så spanande! Eg vil berre ønska alle masse lykke til! Eg forventer eggl ca 15. september, og er i dag byrja testinga med billigtester, går over på clearblue på mandag når mannen min kjem heim. Er det noko spesielt de vil tenka på no før eggl? nokon som er på lavkarbo dietter osv? Kutter de alkohol også før eggl?

Ønsker alle ei god helg!

Skrevet

Nå er ikke jeg proff på dette, og kommer ikke med hva man bør og ikke bør. Men JEG skal ikke drikke etter el (ikke før heller, men det fordi det ikke passer slik) og ellers lever jeg som vanlig. Ikke tester jeg el eller ligger med beina høyt i 20min heller. Reiser meg bare ikke helt med en gang. Så jeg tar det ganske piano;) Men det er jo opp til hver enkelt, og jeg kan skjønne at de som har ventet lengre tar ting mer "seriøst".

Skrevet

Då er me i gong med vår prøving :) Mannen min kom heim i dag frå 14 dagers offshore-tur, før eggl., som var målet :)

Kos dykk med prøvinga! :)

Skrevet

Da er testing i gang..forventer ikke pos før fred ca..samboer skal bort fred så da satser jeg på torsdg og lørdag. Tappen er litt rar men prøver å ikke bry meg om det :)

Skrevet

Joda, jeg later foreløpig som om EL er i morgen, regnet ut fra forrige tr og 28 d syklus. Har akkurat besluttet prøverunde, så jeg stresser ikke med noen målinger av noe slag denne mnd. Får se hvor desperat jeg blir om noen mnd hvis ingenting skjer. Forrige gang ble det blink på første forsøk, så inntil videre innbiller jeg meg at det skal skje denne gangen også. ;) Tar selvsagt ikke med i beregningen at vi begge er 6 år eldre enn sist... Kos dere alle sammen! Blir spennende - og laaaange venteuker fremover :)

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg har el i dag. Korsryggen begynte å verke i går, og er verre i dag. For meg er det sikrere spor enn slim, for det har jeg hele mnd. Men jeg har ikke hatt feber eller hodepine enda som jeg pleier, men det kan være jeg slipper det når jeg ikke går på piller... Jeg el-tester ikke, så jeg får bare vente å se:) Dere da?

Skrevet

Endelig har jeg fått med samboer på vår første skikkelige pp. Vi har ikke brukt noen form for prevensjon på et par år, men han har heller ikke vært klar for å prøve ordentlig. Han har sagt at skjer det er det hyggelig, men det har ikke vært snakk om å time eller prøve iherdig. Endelig er han med og eggløsning er regnet ut til den 16. Vi satt til og med igang før jobb idag og han er helt klar for at dette blir dager med prøving. Det er bare så utrolig hyggelig at han også er klar for dette. Håper vi kan ha flaks siden det er lenge siden jeg har gått på piller nå.

Veldig spennende dette her:)

Skrevet

El i dag, tester ikke, men føler det veldig på kroppen. Så i dag er klesvasken strøket av gjøremålslisten.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...