Gå til innhold

Er det flere med uttak/ innsett i uke 35 eller 36?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg testet da positivt - men det var en kjemisk en.. Akk.. Så nå er det å telle dagene til innsett av eskimo etter neste syklus, om ett av de fire fryste eggene overlever da.. :)

Fortsetter under...

Æsj - det var dumt, Puma! Heier på fryseeggene dine!

Jeg skal ta ny test i morgen. Kjøper digital til da, for blir litt smågal av de cb-testene der man kan se hvor krysset skal gå uten at det egentlig er noen der.

Jeg leste et bra ord her inne en gang; testetøs! Det skal jeg bli fram mot mandag:-) Hvis ikke tanta dukker opp da.

Takk for det, Puma!

Det går nok ikke veien her. CB-digital var negativ, og det er litt mer blødning nå. Ikke ordentlig mens ennå, men nok til at jeg tror den er i gang i løpet av dagen.

Uff, nå er jeg lei av negative forsøk:-(

Lykke til dere som ruger!

Dette var triste nyheter, Ruggekassa! Beklager så mye til deg og mannen din!

Lurer på hvor mange cb tester jeg har bidratt i søpplekassa med ng. svar - men som Puma må jeg bare tro at det blir vår tur en gang :)

Jeg håper du kommer fort igang igjen og at det DA sitter en spire hos deg!

Hva skal du forresten igang med etter dette?

Håper dere får en fin helg selv med dette som har skjedd :)

Klem klem

Uff så trist å høre rugekassa. Hvilken rugedag er du på?? Jeg er på rugedag 9, og alle de " gode 2 symptomene er borte,.. Ømheten i puppene avtar, kroppen føles helt tom, og har virkelig tr følelse på her og der,.... :( Skal teste i helgen bare for å forberede meg på at dette også sikkert gikk i vasken. orker ikke vente til dag 14 og få dommen!! Men tr kan så klart dukke opp før det, siden dette er et ferskforsøk!!

åååå kunne det ikke bare lykkes for oss jenter. Snart orker ikke denne kroppen mer:

Ma 2008

Kjemisk2009

ivf ( fersk) - neg 2010

frys - avbrutt- 2010

frys neg 2011

frys- positiv - tidlig SA 2011

frys neg 2011

ivf ( fersk)2011................ dårlig følelse!!!

Dårlig dag:(

Annonse

uff, skulle ønske jeg hadde noen svar som ga deg en god følese igjen. Jeg lette nettopp etter deg for å se om det hadde skjedd noe - og da håpet jeg jo selvfølgelig på noe positivet.

Men håpet er jo ikke ute ennå, Aurora ( nydelig navn forresten :) )

Skal du teste imorgen?

Skal krysse fingerne for deg, og du selvom det kan komme en ng. så er det jo ikke sikkert den er riktig - at du produserer hcg sent, ikke sant?

Håper du får en fin helg, selv med litt triste tanker...

klem på deg :)

Hei jenter Nå må dere ikke miste håpet helt her da! Det er gang på gang jenter som skriver inn sine solskinnshistorier - hvor de har blitt gravide mot ALLE odds. Jeg vet det ordner seg, på en eller annen måte, for oss alle. Det skal det. Basta! ;)

Gode tanker til dere med tøffe dager og negative tester. Jeg har hatt en tung periode nå, men føler at dagene har hjulpet meg til å se framover.Høsten er enda lang, og mye kan skje!

Takk for gode tanker:-)

Jeg er på rd 12 i dag. Fortsatt sparsom blødning, men skulle ønske mensen fra helvete (får alltid veldig, veldig vondt etter forsøk) bare kunne dukke opp sånn at jeg var helt sikker på at det var negativt. Fortsetter det med pusleblødning må jeg ta blodprøve på mandag. Ikke at jeg tror resultatet endrer seg til da, men det er rart med det - er det et lite halmstrå å klamre seg til, så griper man jo det.

Jeg vet ikke hva det blir etter dette, må snakke med klinikken først. Vi har kjøpt en 3-pk, så vi har 2 forsøk igjen i tillegg til 4 egg på frys.

Jo da, det er klart vi må ha troen på at vi skal lykkes til slutt. Men det er litt vanskelig å tro på når man står der med nok en negativ test. Ender dette som jeg tror, så er det vårt 8 negative forsøk. I tillegg ble 1 forsøk avbrutt før innsett da fryseeggene tok kvelden, og på forsøket jeg ble gravid hadde jeg spontanabort før uke 6.

Jeg kommer meg på beina igjen, og vi skal prøve igjen. En gang må uflaksen snu!

Klemmer

Rugedag 9 her, og ikke noe særlig nytt. Puppene er ømme og litt større, men det har de vært før også. Eeeeneste som er litt rart er at jeg plutslig har fått dilla på nudler, og det har jeg aldri likt før..hehe..Men det kan jo bare være at jeg faktisk HAR begnt å like det.

I tilegg er jeg veldig IRRITERT og humøret er som en jojo- men det tror jeg kan være fordi jeg har slutta med snus... Har hatt litt halsbrann, mye luft i magen og vært litt trøtt.

Jeg håååper jo at noe av dette kan bety noe, men vet så godt at det ikke behøver det....

Har testdag på torsdag, og vil prøve å vente til da med å teste. Men kjenner jeg meg rett blir det en på tirsdag/ onsdag.

Huff. Jeg håper det går. Bestevenninna mi har akkurat gjennomført sitt første IVF og ble gravid. Hun bor et stykke fra meg, og vil gjerne møtest neste uke. Men jeg kjenenner at dersom det ikke har gått denne gangen heller, så orker jeg rett og slett ikke å treffe henne akkurat nå... Hun skal hit hvor jeg bor for å ta UL, og jeg merker at jeg ikke vol greie å glede meg på hennes vegne, og det er jo veldig frekt. Så det er nok best at jeg finner på en unskyldning dersom testen min er negativ denne gangen også.....

Hei superklar:9 Hvordan går det???? Jeg lever i en boble,.. er liksom ut av meg selv, frem til jeg vet svaret. OG det er 4 dager til,.. men kommer til å teste før. Har allerede testet, men de ble negative. Er på rugedag 10 i dag jeg også.

He he,.. er litt småkvalm, men det VET jeg er fordi jeg har spist altfor mye snop. Trøstespising;)

Krysser fingrene for oss septemberjenter altså. Tenk å få et t vår / sommerbarn da dere,..åååååå:):)

Nei, jeg tror ikke det går bra. Litt spotting i går, på RD 10- Akkurat slik som sist ferskforsøk.

Har ikke kommet noe mer, men litt brunlig og små blod farger i lutinusrestene.

Tok en test i dag tidlig, og den var negativ. På en måte syns jeg den var svak positiv, men det er jo CB- og den har jo en skyggestrek. Så gidder ikke tro at den var noe.

Dersom mensen mot alle odds ikke skulle komme, får jeg ta ny test på onsdag.

Håper det går bra med dere andre.

Er i dag på rd 11. På fredag kveld kl. 22, rd 8 fikk jeg en blødning ved toalettbesøk. Hadde ikke merket noe før jeg oppdaget at papiret var rødt. Ble så lei for at mensen kom, og i tillegg så tidlig. Men det ble med det blodet, og har ikke sett noe mer til mensen i dagene etter. Og nå klamrer jeg meg til håpet om at det ikke er mensen likevel.

Akk, er vel psyken som spiller meg et puss... Testdag 22.09.

Annonse

Nei, CB har vell ikke alltid det .. Skrev litt raskt der- mente at jeg leser om folk som opplever det ganske ofte. Men jeg har blitt mer og mer usikker utover dagen gitt.. FIkk dette fra klinkken i dag:

"Du må bare fortsette med Lutinus til du tar test på 14 dagen.

Det er ikke uvanlig at det kommer litt mørk og av og til litt lys rosa utflod ved tørk eller innføring av Lutinus.

Det er vanskelig å si hvordan det vil gå, men en svakt positiv på 11 dag kan være positivt og at streken er svak er fordi det er veldig tidlig for å teste. Det kan også være at det er rester etter eggløsningsprøyten (Pregnyl/Ovitrelle) som sitter igjen i kroppen og som gir utslag på testen.

Derfor er det slik at du må fortsette med Lutinus og ta testen den dagen vi har avtalt, så sant du ikke får en kraftig blødning som ved menstruasjon."

Jeg tok bilde av testen i dag tidlig, og ser jo en bred svak strek... Vet ikke hva jeg skal tro gitt... Må vell bare vente...

Klarer du å legge ut bilde eller??? Jeg har kastet min så får ikke lagt ut. Vet det går ann å legge ut bilder her, selv om jeg ikke er helt sikker på hvordan;)PRØV!!!!

Jeg fikk en sånn strek i går jeg også. Bare la fra meg testen siden den så veldig neg ut..... Tok på ettermiddagsurin,.. og ikke så lenge siden sist dotur;) Så den mot lyset at det var en styrek der, og det var det ikke på den testen jeg tok på rugedag 9,... Dette er spennende,.. men tør ikke håpe

Ble noe feil isted..

her:

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/599790

Den syns på Iphonen min, men ikke akkurat så godt på pc skjerm. Du må se nøye etter for å si det sånn...

Huff, skjønner frustrasjonen, selv om det vel er tidlig å gi opp håpet?

Jeg er også veldig deppa om dagen, stimuleringen denne gangen viste at eggene mine nok er for gamle. Tenker på eggdonasjon etter mitt neste forsøk(har null tro på dette forsøket og minimalt på neste), men det er en vanskelig avgjørelse å ta siden jeg trenger både egg- og sæddonasjon.

Føler likevel jeg må beskytte meg selv ved å ha en back up-plan.

Er fryktelig sliten av alle tankene, og samtidig angrer jeg på at jeg tok sykm i rugefasen siden det jo garantert blir et nytt forsøk snart. Hater å være mye borte fra jobb, ingen der som vet hva jeg driver med heller.

Sutre sutre!!!

Tviler på at dette ender positivt,.... testet TO ganger i dag med billigstrimler. Supernegative:(:(:( Så den streken i går var sikkert bare tull,...

Føles skikkelig som om tr er på vei,.. ferskforsøk og rugedag 11,.. så om et par dager så er nok " heksa" på plass!!!!!!!!!!!!!!

Huff, skjønner fortvilelsen din Aurora..

Jeg testet i gjen i stad, og den streken er faktisk sterkere...Ser plusstegnet. Men jeg tør ikke tro det. Jeg har jo brunlige Lutinusrester i truseinnlegget...

Jeg får ta en ny i morgen... Men må innrømme at jeg fikk et lite støkk i meg i stad ja....

Håper virkelig at disse billigstrimlene dine tar feil, Aurora!!..

Huff, jeg føler virkelig med deg Aurora... En vakker dag blir det DIN tur!

Det er mange her inne som forteller sine historier, og som desverre har måtte prøve lenge..

Dette var vår 4 innsetting, og jeg tør ennå ikke helt tro på testen..Jeg har fått beskjed fra klinikken om at det IKKE er mulig at Pregnylen kan henge i ennå, så de har alt sagt gratulere.. Men siden jeg har litt rosa utflod så er jeg så forbaska usikker..

Her er testen fra i dag:

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/599790/offset/1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...