TanteTroll Skrevet 7. september 2011 Forfatter #26 Skrevet 7. september 2011 Oj! Så gode nyheter fra dere, Soon to be mum og Aurora!!! Skal du ha innsett i morgen, Aurora? Forresten, har ikke vi hatt følge ved forsøk tidligere? Krysser fingrene for at det blir bra befruktning, Soon to be mum!!! Jeg skal på kontroll i morgen. Hadde veldig store eggstokker ved innsett, så i morgen blir det blodprøve og ultralydkontroll. Synes vel det har blitt noe bedre, men kjenner det fortsatt godt i magen. Er sykemeldt ut uka, og sitter her og glor:-D Hvordan går det med dere andre?
Hedda39 Skrevet 7. september 2011 #27 Skrevet 7. september 2011 Jepp, jeg skal sette inn to egg i morgen, ( om delingen går bra:)) Kjenner nicket ditt godt rugekassa, så vi har helt sikkert " ruget" samtidig før;) Dette blir mitt 6. innsett,....
HH72 Skrevet 7. september 2011 #28 Skrevet 7. september 2011 Da var uttaket overstått, ble tre egg. Forsåvist fornøyd utfra forutsetningene mine(det var snakk om å avbryte forsøket ettersom de tre folliklene hadde veldig ulik str og man trodde d kanskje bare ble ett egg). Nå stiger spenningen fram mot fredag. Blir det noe innsetting i det hele tatt? Psyker meg opp til verste beskjed. Dere andre er jo rene verpefabrikkene! He he. Nå er det mere hvile og paracet, litt mer vondt denne gangen tross få egg:-D.
Hedda39 Skrevet 8. september 2011 #29 Skrevet 8. september 2011 Om ti min drar jeg til Porsgrunn for å sette inn to småttiser:) mannen må jobbe i dag så håper kjøreturen går greit. ca 2,5 time hver vei. Jeg får ta det roooolig:)
Soon to be mum Skrevet 8. september 2011 #31 Skrevet 8. september 2011 Tre egg er bedre enn ingen egg, HH72! Jeg fikk bare ut to egg sist gang. Da ble det ingen befruktning på noen av de, men i følge folka på sykehuset var det ren uflaks. Håper du har fått riktig beskjed! =D :krysser fingrene for deg:
Soon to be mum Skrevet 8. september 2011 #32 Skrevet 8. september 2011 Da har jeg fått telefon fra Ullevål: Det ble 6 befruktede egg av de 9 de fikk ut, så det er jo et bra resultat. Det blir egginnsetting i morgen, oppmøte klokken 12.30. Grugleder meg litt nå kjenner jeg. Får vite i morgen om det blir 1 eller 2 egg som blir satt inn.
familiepå3? Skrevet 8. september 2011 #33 Skrevet 8. september 2011 Dette er en berg og dalbane. Fikk på ultralyd beskjed om at det var 15 folikler, så gleden var stor. Ved uttak fikk de ut 9 egg. Litt skuffet. Dagen etter ringte de å sa at det bare var 1 som var blitt befruktet. veldig skuffet. Men i dag tidlig ringte de og sa at det var et perfekt egg som var igjen. (det hadde vi ikke sist, da det ene var 6 delt og det andre 4 delt med ulik størrelse) Nå håper vi på at dette er gullegget, som ble satt inn i dag. Spennende å følge dere. Ser at det har vært gode resultater på både egguthenting og befruktning. Lykke til med innsett og ruging da jenter!
Soon to be mum Skrevet 8. september 2011 #34 Skrevet 8. september 2011 Hvordan går det med deg da, Rugekassa?
TanteTroll Skrevet 8. september 2011 Forfatter #35 Skrevet 8. september 2011 Jo takk, Soon to be mum, her er det ikke så værst! Var på kontroll i dag. Fortsatt veldig store eggstokker, men legen trodde ikke det var noen fare for overstimulering. Har ikke fått svar på blodprøvene ennå, så ringer dem i morgen og hører. Rugedag 3 i dag - lenge igjen:-) Så fint at det har blitt flere rugere.-) Du hadde det litt i overkant spennende da, familiepå3. Innsett i morgen, Soon to be mum og HH72? Lykke til! God ruging!
Hedda39 Skrevet 8. september 2011 #36 Skrevet 8. september 2011 Ruger på To ferske egg:): Og hele 10 på frys,- må si meg veldig godt fornøyd med dette forsøket. Håper det ender i baby! Go klem til dere alle
Glow2011 Skrevet 9. september 2011 #37 Skrevet 9. september 2011 Dette høres jo veldig lovende ut, Aurora! 10 på frys tyder jo på kjempekvalitet på eggene. Jeg heier på deg og håper så inderlig at du lykkes denne gangen! Nå skal bare rugetiden gå unna i en fei og ende med positiv test :-D
HH72 Skrevet 9. september 2011 #38 Skrevet 9. september 2011 Wow, ti i fryser var jo sykt bra! Alle mine tre egg ble befruktet, men ingen av dem hadde topp kvalitet. Fikk satt inn to tredelte embryo i dag og har nokså lave forventninger til resultatet. Men fornøyd med at hele forsøket ikke gikk i vasken:-)
Hedda39 Skrevet 9. september 2011 #39 Skrevet 9. september 2011 Hvilke klinikker holder dere til??? Vet det er litt forskjell fra klinikk til klinikk på hva som er gode nok fryseegg??? Vi holder til i Porsgrunn. men uansett ,- 10 på frys hadde jeg aldri trodd altså, og er strålende fornøyd,.. da har vi noen bonusforsøk om dette går i vasken,- Noe det IKKE skal,- nå er det nok venting!!
Soon to be mum Skrevet 9. september 2011 #40 Skrevet 9. september 2011 Oi! Så bra, Aurora 34. Jeg ruger også på to egg nå, et firedel og et femdelt. De andre fire var ikke bra nok, så ingen på frys denne gangen i alle fall. Så nå håper jeg på suksess, for kjenner jeg har liten lyst til å gå på ny hormonkur akkurat nå kjenner jeg. Men den tid den sorg. Lykke til alle rugere!! Krysser fingrene for dere.
TanteTroll Skrevet 9. september 2011 Forfatter #41 Skrevet 9. september 2011 Gratulerer med innsett:-) Nå blir det noen spennende uker framover! Blodprøvene mine var forresten fine, så da trenger jeg ikke flere kontroller hvis ikke jeg synes det blir værre. Skal på jobb på mandag, prøver meg iallefall, så får vi se hvor mye det "skrangler" i eggstokkene:-) Nyt helgen!
TanteTroll Skrevet 11. september 2011 Forfatter #42 Skrevet 11. september 2011 Hvordan går det med alle sammen? Nærmer det seg test, Shalin? Jeg er mye bedre i magen, og gleder meg til jobb i morgen. Rugedag 6 i dag, og en uke til test i morgen.
SuperKlar86Gravid Skrevet 11. september 2011 #43 Skrevet 11. september 2011 Hei, blandet meg inn i tråden deres! Hadde egentlig bestemt meg før å prøve et forsøk uten BIM, men det er ikke lett. Hadde innsett 8.sep. 2 fine embryo, 4-delte, ble satt inn. Ingen på frys denne gang. Dette er vårt siste offentlige forsøk. Håper virkelig det går. 1.IVF: Ut 6 egg, 1 befruktet, negativ 2. ISCI: Ut 11 egg, 6 befruktet, 2 satt inn / 4 på frys, negativt 3. Frys: 2 satt inn, negativt. 4. Avbrytt, fryseegg overlevde ikke 5. ISCI: Ut 7 egg, 3 befruktet, 2 som var gode og satt inn. Er det andre her som har en del forsøk bak seg nå? Aurora 34; ditt navn kjenner jeg igjen.. Ønsker alle hell og lykke.
TanteTroll Skrevet 12. september 2011 Forfatter #44 Skrevet 12. september 2011 Velkommen hit Superklar86:-) Vi har også hatt noen forsøk til nå. 4 aih, 3 ivf og 2 frys hvor et ble avbrutt. Nå er vi på første private ivf, og det tiende forsøket totalt. 10 er et fint tall, så får håpe det ordner seg nå:-) Jeg har vært på jobb i dag, og det gikk fint. Rugedag 7, og en uke igjen:-)
TanteTroll Skrevet 14. september 2011 Forfatter #45 Skrevet 14. september 2011 Dytter opp denne jeg. Hvordan går det med alle sammen? Jeg begynner å bli lei av og vente!
SuperKlar86Gravid Skrevet 15. september 2011 #46 Skrevet 15. september 2011 Huff, ja- denne ventingen er ikke morsom.. Vell- jeg innbiller meg at jeg har noen symptomer denne gangen, men vet jo veldig godt at dette fint kan være Lutinusen... Jeg har større pupper, såre pupper, humørsvigninger, og i går og i dag plaget med en del halsbrann. Halsbrann pleier jeg ikke å ha... Siden dette er det siste offentlige forsøket håper jeg jo så inderlig. Begynner jo å bli "vant til dette", men når jeg vet at en ny runde blir både kostbar og et annet sted, så er det ikke like lett. 1 uke til testing...... Hvordan går det med dere andre?
Hedda39 Skrevet 15. september 2011 #47 Skrevet 15. september 2011 Hei!! Gruer meg til test!!! Vi ligger jo lit i løypa. Rugedag 7 i dag,.. Ømme pupper her også, men ikke noe annet. Lite mensenfølelse kanskje,- men det er sjelden et godt tegn for meg... Har kun hatt et ferskforsøk og da fikk jeg tr på rugedag 9,.. så første mål er å komme over rugedag 9. ellers hatt tre fryseforsøk,- og kan jo ikke sammenlikne symptomjakten. Uff,- dette er pyton. men er så glad jeg jobber om dage, da tenker jeg på noe annet,- frem til jeg kommer hjem og løper rett inn på bm.... uff,.. skulle jo holde meg unna denne gangen;)
TanteTroll Skrevet 16. september 2011 Forfatter #48 Skrevet 16. september 2011 Det er flere som er rimelig ofte på bim, Aurora34... Jeg er på rd 11 i dag, og er fortsatt veldig usikker på om det blir test i morgen eller ikke. Har prøvd å ikke skru opp forventningene så veldig, for jeg er veldig "vant til" negative tester, men kjenner at jeg gruer meg litt. Har så innmari lyst på positiv test! Og apropo test; jeg var helt sikker på at jeg hadde en cb liggene, og har egentlig gått og hatt lyst til å teste, men da jeg skulle sjekke at den lå på plass i går, så var den jammen ikke der. He he - tenk den skuffelsen hvis jeg hadde stått opp i morgen for å teste, også hadde jeg ingen test:-D Gjett hva som skal kjøpes i dag!
TanteTroll Skrevet 16. september 2011 Forfatter #50 Skrevet 16. september 2011 Test er kjøpt og test er tatt - negativ. Ble veldig stressa på jobb i dag, for det kom bittelitt farge på papiret da jeg var på do etter å ha skrevet innlegg. Nå var det dessverre litt mer, selv om det er langt fra noen blødning ennå. Krysser fingrene for at jeg har testet alt for tidlig:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå