Gå til innhold

Er det flere med uttak/ innsett i uke 35 eller 36?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bli med her da vel!

Jeg har hatt uttak i dag. Klinikken ringer i morgen og gir beskjed om hvor mange som er befruktet, og så blir det forhåpentligvis innsett på mandag.

Vi holder til på Aleris:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp meg selv jeg:-)

13 av 16 egg ble befruktet. Eggene skal sjekkes igjen i morgen, og så får jeg beskjed om når det blir innsett på mandag.

Skrevet

Fantastisk Rugekassa! 13 befruktede er jo knallbra. :) Krysser fingrene for bra deling også. Lykke til!

Skrevet

Jeg satt inn egg på mandag :-) Så bra med 13 befruktede egg da!!!

Skrevet

Jeg er ikke sikker på hvilken uke som kommer nå, men skal på ul mandag og tror det blir uttak onsdag. Men bare tre follikler på ul i går, så lave forventninger....

Skrevet

Ja 13 var bra, Snoopy! Håper de deler seg fint også, for de har ikke delt seg superdupert ved tidligere forsøk.

Da er du en uke foran meg da, Shalin.

Det er uke 36 som kommer nå, HH72. Krysser fingrene for at det er gullegg i alle 3 folliklene dine:-)

Skrevet

Da er jeg ruger på to 8-delte egg:-) Og fikk 4 på frys! Hurra!

Det så visst veldig bra ut, så da er det bare og krysse fingrene.

Hvordan går det med deg, Shalin? Du nærmer deg jo test med stormskritt.

Gikk det bar på ultralyd i dag, HH72? Har du fått tid for uttak?

Skrevet

Hei.

Så bra at du ruger på 2 gode egg,er nok gulleggene dette her skal du se;-)

Jeg er ikke så positiv dessverre,merker igrunn ingenting,og det er som det har vært ved de siste forsøkene,så har vel ikke trua denne gang heller :-(

Krysser alt jeg har :-))

Skrevet

Hei!

Dette er vårt 2. ferskforsøk. Hadde negativt forsøk i juni, med langt regime, og ingen egg på frys. Denne gang prøver vi kort regime, og har uttak i morgen. Blir veldig spennende!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jøss! 13 befruktede egg!! Så spennende. Håper det går bra for deg denne gangen. =)

Selv skal jeg inn på Ullevål for å hente ut egg på onsdag. På ultralyden fant de "bare" 5 modne eggposer, så jeg har nok litt færre sjanser enn deg gitt. Bare håper at noen av de blir befruktet, det ble de ikke sist gang.

Jeg er altså i gang med andre runde på første forsøk, siden det ikke ble noen befruktede egg første gang i kjørte i gang. :krysser fingrene for oss alle:

Skrevet

Lykke til med uttak i morgen, familiepå3?

Shalin; jeg har blitt gravid en gang etter ivf - null symptomer, så håpet er ikke ute. (det endte i tidlig SA da, men det var nok ikke mangel på symptomer sin skyld.)

Husk at antall ikke sier noe om kvalitet, Soon to be mum. Det er jo hvordan de befruktes og deler seg som virkelig har noe og si. Håper du har 5 gullegg i magen:-) Og takk for lykkeønskning! Jeg skal heie på deg! Hvor holder du til?

Skrevet

Tusen takk, Rugekassa ruger.

Jeg bor i Oslo, og "går" på IVF-klinikken på Ullevål sykehus. Jeg får satse på at eggene mine er bra denne gangen også. Sist gang var de kjempefornøyde med både eggene og "gutta" til mannen min, og de sa det var bare ren uflaks at ikke noen egg ble befruktet. Satser på mer flaks denne gangen gitt...

Håper vi alle lykkes snarest. =D

Skrevet

Heisan! hiver meg på her selv om jeg ikke står for tur før i uke 37. Begynnte med sprøyter på fredag og skal til kontroll på torsdag. Hvor lenge gikk du på sprøyter. Er litt stressa og tenker: hva om man ikke får noen egg? Hva er oddsen for det?

Venter i spenning på alt som skal skje.

Skrevet

Uttak i morgen..... Mitt 2. ferskforsøk. Hadde et ferskforsøk for et år siden, - har i tillegg hatt 3 fryseforsøk, inkludert 1 tidlig SA.

Er veldig spent kjenner jeg!!!

Skrevet

Hei Aurora 34 :-)

Jeg har tenkt på deg gjennom sommeren, så veldig kjekt å se at du snart er ruger igjen. Ønsker deg masse lykke til og skal krysse alt jeg har for at det nå er din tur!!!

Gode klemmer fra meg :-D

Skrevet

Hei Glow:):)

DEG har jeg også tenkt på!! Har ikke vært her inne på evigheter,... og leser nå at du er gravid med TO:) Så utrolig fantastisk Glow;) Koooos deg masse med graviditeten!!!

Stor klem fra meg

Skrevet

13 egg ut ( kanskje flere sa de???) Er veldig spent på tlf i morgen. dette er nervepirrende altså.......

Skrevet

Første ivf-forsøk her. Satte inn ett gullegg (?) 01.09, testdato 15.09. 4 på frys.

Skrevet

Krysser fingrene for deg i morgen Aurora34.

Skrevet

Lykke til. Håper det er en fulltreffer du har fått satt inn, Puma. =)

Skrevet

Da er det min tur å hente ut i morgen tidlig. =S Kjenner jeg blir mer og mer spent, i både positiv og negativ forstand, nå. Får håpe det er et brukandes egg som blir befruktet blant mine stakkarslige 5 modne eggposer. =/

Skrevet

Så bra med 13 egg, Aurora34! Håper du får beskjed om mange fine befruktede egg.

Skal krysse fingrene for deg, Soon to be mum! Lykke til med uttak!

Var det ikke flere som skulle ha uttak i morgen???

Skrevet

Håper på mage gode befrukta egg!!!!!!

Nå skal vi klare det jenter:):):)

Optimist!

Skrevet

OMG!!! For en opptur! Kom hjem fra sykehuset for ikke så veldig lenge siden, og de fant flere modne eggposer enn det de hadde sett på ultralyden, så de fikk ut 9 egg. =D

Denne gangen blir det micorinjeksjon siden det ikke ble noen befruktede egg sist gang. Evt hvis alle eggene er av bra kvalitet, så kan det hende at de kjører litt av begge metodene. Spennende likevel. =)

Skrevet

12 av 13 egg ble befrukta!!!! Håper vi lykkes på dette forsøket. så håper alle deler seg som de skal. hadde god uttelling sist også,... men ingen baby:( Men nå skal vi klare det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...