Gå til innhold

interessant lesing for oss med habituell abort.

søtespire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja dette var interessant å lese :) kjekt at noen leger faktisk tørr å skrive om noe som er omdiskutert og avvist av mange innen medisinen. Har selv tro på at progesteron tilskudd virker! Heia Crinone sier bare jeg ;o)

Og masse lykke til damer :) det skal gå til slutt!

• 3 uker senere...

Hei :)

Svarte nettopp på det andre innlegget ditt om spåing. Håper du blir gravid snart, og at du får prøvd med Crinone og Albyl-e. Anbefaler virkelig akupunktur også, om det er noen skikkelige akupunktører der hvor du bor. Hun jeg har gått til har vært helt fantastisk i tunge stunder :)

Lykke til!

• 4 uker senere...

Annonse

Dette var veldig interessant "søtespire"! :) Det gikk opp mange lys for min del.

Her er en annen artikkel i samme sjanger som gav meg mange aha-opplevelser. Ser mulige sammenhenger i forhold til hvordan livet har vært de siste årene. Eureka! Og mest sannsynlig hvorfor jeg havnet i kategorien "habituell abort".

http://www.futhark.no/Progesteron.aspx

Veldig interessant lesning dere! er det noen av dere som har vært utredet og fått påvist for lite progesteron? har dere fått tips hos lege/gynekolog å prøve ut feks crinone, og har det funket for dere? regner m det er noe man ikke burde prøve ut på egenhånd....

Mange spørsmål, huff:S men jeg har mange spørsmål;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...