Gå til innhold

ang den "hvor ofte har dere sex" tråden..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor mener folk at man skryter på seg å ha sex opp til 20 ganger i uka? Jeg bare lurer.

Hva hadde vært poenget med det? Jeg kan vel ikke noe for at jeg og samboeren har god sex apetitt, mens andre her inne har null av det? Blir bare frustrert over slikt. Er jo ikke slik at vi har sex 20 ganger hver månde. Men saken er lett, ungen på 6,5 mnd er av de "enkle" barna, sovner 19:00-19:45 hver kveld og sover da til kl er 8-9 på morgenen, dette har han gjort siden han var 3 uker.. Det betyr at vi har god tid til å bare være kjærester også, og det gir tid til å pleie forholdet og, ja! Ha sex.. Og hvorfor skulle det være synn på barna om man har sex 6-7 ganger i uka? Barna sover jo, og det er da naturlig at foreldre også har sex.. Ikke alle som får full stopp i sex livet sitt, fordi om de har fått barn, heller ikke fordi barnet deler soverom. Er man redd for å vekke ungen, finnes det andre steder å ha sex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig HI!

Vi kan ikke noe for at ikke alle har like bra sexlyst.

Det blir for dumt å si man skryter! Vi har sex hver dag, gjerne morgen og kveld. har 3 barn i alderen 1-5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...