BareMeg73 Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Hvor stor er bagen til TFK i forhold til bagen til Simo kombi? Får en baby på 6-8 mnd plass i de, sammen med en voksi pose?
kantarell Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Jeg har alltid byttet til sportsdel når barna har blitt så store. De vil jo helst ikke ligge nede, men se på det som skjer. Men om du skal ha en baby som skal ligge i bag på den alderen så må du nok har simo. Har selv tfk,har ingen spesielt stor baby,men når han var 6mnd så hadde han ikke fått plass sammen med en stor vinterpose.
BareMeg73 Skrevet 2. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2011 Vi har en simo kombi til snuppa som nå er 10 uker. Vi har kjøpt en TFK for å kunne ha bilsete i. Har vurdert å kjøpe bag til TFK`en og bruke den istedetfor Simoen - pga den er sååå tung! TFK`en veier vel ca ti kg mindre. Men så kommer jo vinteren og da må vi ha voksi pose oppi. TFK`en er litt dum å ha henne i uten bag syns jeg, for da er hun jo vendt bort fra meg og jeg ser henne ikke.
flypapir Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Min jente på 5mnd får definitivt ikke plass i baggen til TFK vogna om hun skal bruke voksiposen.... Hun begynner faktisk å vokse ut av den selv om hun ikke har pose. Jeg må si at jeg synes baggen er overraskende liten iforhold til Emmaljunga duo sin som jeg har brukt til de to andre... Må derfor skifte til sportsdelen ganske snart her.
BareMeg73 Skrevet 2. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2011 Det ender nok med at jeg bruker Simo`en i vinter med voksi pose, ja uten bagen da. Skulle gjerne brukt den fine TFK`en men vil jo gjerne se henne hele tiden. Også er det den vekta på Simo`en da...
oslo37 Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Sønnen vår på 4,5 mnd er i ferd med å vokse ut av TFK-bagen. Han er nesten 70 cm og liker å ligge med dyna under hodet for å se litt ut. Da må han bøye beina. Så her blir det snart sportsdel. Liker heller ikke at jeg må snu ham da, men sånn må det bare bli...
Gjest Madolyn Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Her må vi også snart skifte fra bagdel til sportsdel; har emmaljunga citycross med innerdiameter på 74 cm så gutten får snart ikke plass mer Her kan man heldigvis ha sportsvogna hvilken vei man vil
Pumba78 Skrevet 2. september 2011 #8 Skrevet 2. september 2011 Hm, jeg må egentlig si meg litt uenig, vi har tfk og ungen lå fint i bagen til 6,5 mndr. Da bytta vi til sportsdelen, ikke fordi hum var for lang men fordi hun ville sitte og se ut. Hun er relativt lang, 76 cm ved 10-mndr kontroll. Har blitt fortalt at tfk bagen er en av de største.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå