Gå til innhold

Årslønn 4-500000kr-Hva jobber dere med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har mastergrad fra samfunnsvitenskaplig fakultet, tjener 450.000 som rådgiver i statsbedrift, mannen en siviløkonom og jobber i det private og tjener 450-500.000 så ikke veldig stor forskjell egentlig. Men tradisjonen er at økonomifag generelt lønner bedre enn samfunnsfag og humanistiske fak. Realfag bør også lønne greit om du bor et sted det er behov, ingeniører i Stavanger tjener fett. Mye mer enn 500.000

 

Vi har begge en 5-6 års ansenitet i stillingen, dvs, ansenitet etter endt utdannelse.

 

Vil si at du bør ha en mastergrad om det skal "lønne" seg med mindre du blir ingeniør eller en annen teknisk utdannelse, da det er vanskeligere å få seg en "god jobb" med en BA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frisør med egen stol ("leier" stoler for 2500 kr pr mnd i lokale med andre frisører. Og tjener dermed mine egne penger uten mellomledd ;))

I fjor hadde jeg 460.000 kr.

 

Så oppfordring er å farge håret og klippe seg ofte :) Så blir du vakker i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener 420 000, rådgiver i staten, bare BA men noen års ansennitet nå. Skulle hatt mastergrad for å komme meg litt videre oppover, men har tenkt til å jobbe med den saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...