Gå til innhold

30 uker og deppa...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et kjempefint svangerskap så langt, formen er utrolig mye bedre enn sist gang, og selv om jeg har vanlige plager som at jeg sover dårlig om natta, får litt vondt i bekkenet og har en del kynnere, så synes jeg egentlig at jeg har hatt ork til å gjøre veldig mye. Jeg er fortsatt i full jobb, og har en stund syntes det har vært litt slitsomt å ikke ha overskudd til så mye hjemme, men har uansett prioritert 2-åringen framfor forberedelser til den vi venter, siden vi likevel har det meste fra før.

 

Denne uka har det skjedd noen småting, det meste egentlig bare positivt, men jeg har av en eller annen grunn fått en slags reaksjon. Jeg har ikke lyst eller ork til noen ting, plutselig, og ting som har vært viktige for meg så langt har jeg egentlig bare lyst til å kutte ut nå. Ting føles bare litt uoverkommelige, jeg har ikke lenge igjen til termin, tiden går altfor fort og jeg aner ikke hvordan jeg skal ha tid og ork til å ordne alt jeg trenger å gjøre framover. I dag har jeg ikke klart å gjøre noe fornuftig på jobben, og i stad hadde jeg bare lyst til å grine, så jeg satte meg på do for å kunne være litt alene. Jeg føler meg på en eller annen måte litt deppa.

 

Er det vanlig å føle det sånn?! Jeg har avtalt litt avspasering neste uke for å se om det hjelper å ha noen dager uten masse program, men plutselig føles siste del av svangerskapet tungt, og jeg liker det ikke. :(

 

Vel, jeg måtte bare si det til noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...