Gå til innhold

Svigerfamilie som ikke gidder å kjøpe gressklipper, kofferter, bager, soveposer og så videre....

Anbefalte innlegg

for de kan låne av oss. Guri så lei jeg er.

Kofferetene våre har vært verden rundt med både svigers og svigersøster som nærmer seg 30.

Og takbosen vår ligger i garasjen til svigerbror.

Hvorfor ikke skaffe seg selv??

Utblåsning!

Fortsetter under...

Annonse

Enig, en ting er å låne noe man bare trenger en eneste gang, men dette er ting man som regel har bruk for litt oftere så jeg hadde blitt sur. I alle fall når de ikke klarer å returnere.

Jeg hadde blitt irritert, som du. Spesielt når da mannen din sier ja, og du mener det motsatte.

Det slites på, kan ødelegges, og DERE må kjøpe nytt.

Kanskje har dere ikke den tingen dere trenger når dere trenger den for gubben har lånt det bort..

Nei, enig med HI her. Dere andre som ikke ser problemet- dere har nok ikke opplevd slike ting.

Ja. Når vi får gressklipperen igjen tilklint av råttent gress og tom bensintank.

Og soveposene ikke er her hver gang ungene trenger de.

Og kofferten er ødelagt i glidlåsen når du skal på ferie, etter å sittet 40 minutter i bil for å hente den siden de ikke leverer tilbake.

DET irriterer meg.

Hi

NÅ vet dere hva de skal få til jul og bursdager. De billligste kjipeste soveposene, bagene koffertene. Heslt gi en godt brukt gressklipper i gave også, en som virker, men det må være maks.

Enig i denne. Du får kofferter på Euro-pris for et par hundrelapper, og soveposer på Jysk til det samme. Hadde vært meg en stor glede å gi slike julegaver til familiemedlemmer som utnytter andre på denne måten.

Å så irriterende! Jeg hater å låne vekk tingene mine som jeg sjeldent får tilbake i samme tilstand.Og man får ikke en takk engang. Jeg liker ikke låne av andre heller.

Forresten, det heter svoger og svigerinne. Ikke svigersøster/ svigerbror.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...