Gå til innhold

hvor ofte har dere sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en litt rar sexlyst...

 

To uker før mensen, masse lyst og 4-6 ganger i uka.

Uka før mensen, ingenting lyst og ofte ingen sex.

Rett etter mensen, masse lyst og 4-7 ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14.31 og ett barn på 3,5 år og nå prøver vi på ny, så nå er det vel mer eller mindre konstant sex selv om lysten kanskje ikke alltid er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke skryt i det, hvorfor skulle man skryte på seg mye sex?

Noen månder har vi lite sex, andre månder har vi mye mer.. Kan ikke noe for at jeg og min samboer har god sex apetitt.. Er jo ikke ofte det er så mye som 20 ganger, men det hender seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også mye sex, men litt mindre nå når det nermer seg termin. Min erfaring er at i tidligere forhold har jeg ikke fått orgasme (kun på egenhånd) Mens med min samboer så har jeg for første gang i en alder av 34år fått oppleve dette, og da på en helt syk måte. Jeg kan komme flere ganger etter hverandre og sprutet har jeg også gjort ;) blir nesten litt flau her ;) ..men iallefall vi har et fantastisk sex liv, noe jeg ikke trodde skulle være mulig.

 

Så for de som ikke tror det er mulig med sex hver dag, kanskje dere har feil partner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden er det synd på ungene om jeg tør spørre??? Må vel være det beste for barna å ha en mor og en far som er inderlig glad i og forelska i hverandre enn en mor som er gneten på musa si og en seksuelt frustrert far???

 

Du er bare skikkelig misunnelig du, for at noen har et strålende herlig sexliv og at du selv er en sliten merr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex fra fem-25 ganger på en mnd. Vi er glade i sex, og jeg elsker å være nær han, men vi har tre barn, så innimellom blir det bare en gang i uka... Har vært sammen i ti år:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dabba av litt etter at jeg ble gravid igjen. Venter nr 2 nå.

Er ikke alltid en har så mye energi til sex da, og mannen min jobber veldig mye og bygger hus til oss i tillegg så ofte han er sliten også. Gleder meg til huset er ferdig så kanskje det blir mer action!

 

Før kunne vi ha sex opp til 1-2 ganger om dagen, nå kan det godt gå både 2 og 3 dager mellom hver gang så bør vel strengt tatt ikke klage, men mye vil ha mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden er det synd på unga deres om de har sex 6-7 ganger i uka? Pleier du ha sex når unga dine er våkne du eller?

Tror nok heller det bare er du som er misunnelig til de grader ha ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...