Gå til innhold

hvor ofte har dere sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2-3 ganger i måneden.. Og nå som jeg er gravid, så og si aldri. Har vel hatt sex to-tre ganger etter at jeg begynte å bli synlig gravid, fordi han syns det er så ekkelt å tenke på at jeg har en baby i magen som er tilstede under akten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt mellom 4 og 20 ganger pr månde, alt etter humør, hvor sliten vi er, trøtthet, hvordan dagen på jobb/ hjemme med ungen er. Og nå går det også på formen min. Har en sønn på 6,5 mnd og er gravid (fullgått 13 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i gården er det ca en gang i måneden. huff :( altfor lite, men syns enda det er litt rart etter fødselen for ca ett år siden. revna så infernalsk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt ca 1 gang i uka i det siste, alt for lite selvfølgelig. Men jeg har så innmari lyst til å sove i stedet når kvelden kommer. Er gravid i 14. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at folk er så forstokket at de tror at ingen kan ha mer sex enn de selv i løpet av en uke. Det er ikke urealistisk med hverken 20 ganger i måneden eller 6-7 ganger per uke, noen har et slikt behov. Og hvorfor i all verden er det synd på unger av foreldre som har et aktivt sexliv? Enkelte her inne skulle virkelig hatt godt av et ligg ekstra i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det gjerne alt fra 2-6 ganger per uke, vanligvis, men nå som jeg nærmer meg termindato og magen er skikkelig i veien så blir det vel 1-2 ggr pr uke, kanskje. Jeg har hatt bekkenløsning og forskjellige andre plager, men kåt som et uvær likevel. Jada, det er fullt mulig!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Hvorfor tror dere ikke på at de har sex 6-7 ganger i uken?

Her i huset har vi sex hverdag, og ofte to- tre ganger i løpet av en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også 6-7 ganger i uka "normen".. litt mindre hvis vi er skikkelig slitne.. min erfaring er at sex avler sex..hadde en periode med lite sex i svangerskap og noen måneder etter fødsel, men nå er minstemann 8 mnd.. og hormonene har stabilisert seg mer..så vi tok opp tråden, og det gir faktisk mer energi, og vi blir nærmere hverandre i hverdagen.. er min erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår kar er 6 måna !

hadde sex helt til uka fø han kom! begynte å ha sex igjen 5 uke etter fødselen..

vi har sex så og si hvr dag, mange ganger opp til 2/3 ganger. han jobber mye borte. så når han er hjemme, benytter vi oss godt av sjansan vi har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg. Vi har nærmest daglig, og ser ikke noe problem med dette. Ungene våres sover på egne rom. Vi har sex fordi vi liker å ha det, synest det er godt og har overskudd til det.

Men det er litt rart at noen tror at ingen kan ha sex nærmest daglig. Det som er utenkelig for DEG, trenger ikke å være utenkelig eller ugjennomførbart for andre. Vi alle har forskjellige livssituasjoner og ulike behov. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her varierer det veldig...

Kan gå to uker uten noe, og så ha hver dag i en uke...

Syns egentlig det blir litt lite, men jeg har mer seksualdrift en mannen. Da ordner jeg selv innimellom, så blir det ikke noe stress av det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he signerer den. Det var jeg som skrev 6-7 ganger i uken, for meg er det helt normalt....men ser jo at vi må roe oss så ikke bv står på døra siden vi liker hverandre altfor godt ;-P. Vær også klar over at for oss som liker det så er sex med på å gi energi, lykkefølelse, lindrer eventuelle smerter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-3 dager i uka... det går litt i perioder og avhenger mye av overskudd. For tiden er det ofte 0, er så fryktelig sliten om dagen (sover dårlig pga svangerskapet og en litt vanskelig jobbsituasjon), men så kan vi plutselig ha sex 2-3 kvelder på rad... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt sett ligger det på rundt 2-3 ganger i uka. (har en 2 åring) Når jeg ble gravid igjen dabba det gradvis litt av, men nå når jeg kom i de sisste mnd av 3 trimester har jeg blitt så sinnsykt kåt hele tiden, så prøver om jeg ikke er for sliten å ha så ofte vi kan. Det vil si sånn ca alt fra 2 til 5 ganger i uka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk merkelig ofte i det siste o.O

Holder ikke telling akkurat, men 4-5 ganger i uka sånn ca

Når eldste er i barnehage og lillingen sover, så ligger foreldrene på soverommet.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...