Gå til innhold

Hvor ofte vasker du BH`en?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kommer an på hva jeg har gjort den dagen. har jeg svettet mye på jobb så er det rett i vaska. har jeg bare vært hjemme en dag så koster det meg ingenting å ta på samme bh dagen etter. men lukter de, uavhengig av aktivitetsnivå, så vasker jeg dem selvsagt.

Annonse

Annonse

Oi!

Ser at jeg mest sannsynlig er ganske ekkel, vasker bh-er veeeeldig sjeldent.. Jeg går aldri med den samme to dager på rad, henger de opp så de får "luftet" seg mellom bruk, men skikkelig vasking av de gjør jeg bare noen få ganger i året.. Har derimot aldri kjent at det har luktet vondt av de, da

Svetter jo under armene pluss at de kommer borti deo og slikt, så kaster BH`ene mine til vask hver dag. Skal egentlig vaskes på håndvask de jeg bruker, men slenger dem i en vaske-pose på 40 grader i maskina, går helt fint det.

Da er vi like ekle 17:21, iallfall nesten.

Min BH blir ikke utsatt for hverken svette, utflod, sjokoladepålegg, babygulp, melk eller røyk. Den er heller aldri klemt inn i en svett sko. Så det går noen uker mellom hver gang den trengs å vaskes. Luftes ja. Men å slite den ut med manisk vasking orker jeg ikke når de koster såpass som de gjør.Jeg mangler forresten svettelukt da, mulig det har litt å si..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...