Gå til innhold

Nei, nå skaffer jeg meg snart facebook-konto, SÅ lite lyst ha jeg til å starte og lese på pensum....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tung biokjemi og kjemi(på engelsk, selvsagt) er liksom ikke det som virker mest forlokkende en fredags formiddag.....

 

Er ikke på facebook og tenker vel at det er en dårlig idè når man skal sitte med nesa i kjemiboka de førstkommende årene, har dessuten sagt at jeg ikke vil registrere meg der, men ALT annet virker som et meget godt alternativ nå når studietida er igang igjen.

 

Flere veldig "motiverte" studenter her? Hvorfor ville jeg meg selv så vondt???, hehe. Gleder meg til å bli ferdig ihvertfall! 2 år igjen pluss en master. Det går vel så det suser, ikke sant?!

 

*angst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åå studietiden er herlig:)! sett deg ned med noe godt å drikke, les og du føler deg helt fantastisk etterpå! Facebook er for de med liksom liv, du er i ferd med å skape noe ekte, og kommer til å være knallstolt av utdannelsen din senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, kan jeg signe opp på FB etterpå da? Må jo ha et sted å vise hvor stolt jeg er av tittelen min, hører FB er det rette stedet for selvskryt;-)

 

Studietiden er herlig(alt er relativt, men det er bedre enn å jobbe) når man kan være på alt av forelesninger, bruke tid med studiekompiser og bare være student(har gått annen utdannelse før, så husker jo åssen det var), men å være mamma til to småttiser, kone, ha hus og alle andre plikter, så gjelder det liksom bare å holde hodet over vannet og overleve. Blæ, angrer på at jeg ikke valgte rett utdannelse med èn gang!

*dunke seg i hodet*

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja ser den at du må ha et sted å skryte av hvor mange sider du har lest parallelt med brødbaking, hjeemmelaget frokostbalnding etc;)

 

hvis det er noen trøst må jeg begynne på bachelor nr 2 selv..fordi jeg hater utdannelsen min, men tenk hvordan det hadde gjort seg på facebook da, 2 bachelorer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er såpass trygg på meg selv og mitt liv at jeg ikke trenger å dikte opp skrytestatuser for å oppnå bekreftelser, derav liksomliv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt vi er flere i samme båt da, felles skjebne er felles trøst;-)

 

Har jo tatt alle valgene selv, så kan i grunnen ikke klage. Burde jo være lykkelig for at jeg kan være så råflott at jeg tar min andre utdannelse, men å pugge og lese og skrive oppgaver er no dritt uansett, hehe.

 

Lykke til med din andre bachelor:-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jo, det å si at folk er utrygge på seg selv og må oppdatere med skrytestatuser og lever et liksomliv er faktisk å rakke ned på andre. Sånn i tilfelle du skulle komme med argumeterr som "jeg raker ikke ned på noen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...