Gå til innhold

hahaha var i byen på valggkampen, ang frp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff.. forstår meg ikke på frp, og håper mange flere heller ikke gjør det!

I Nordland slo en FPU ungdom en AUFer fordi han mente de fikk sympatistemmer. Ble en diskusjon og AUFeren ble slått med et hefte...

 

Min stemme går til AP uavhengig av terroren. Har alltid stemt AP, og dette året er intet unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, helt makabert at en i frp slo en utøyaoffer med kampblad fordi han er uenig med henne. lærte han ikke at vold ikke skaper noe godt? ord er sterkere. for noen holdninger visse frp'ere har..

 

og Carl I Hagen er dobbeltmoralsk. han mener at norge har det best med at folk over en viss alder ikke jobber. men å pensjonere seg selv gjør han ikke, selvom han er over sin egenlagde pensjonsgrense. Pluss han eier jo ikke forståelse for at andre tenker annerledes enn han og har andre behov enn han. Bare tenk på de utøyauttalelsene han hadde før han ble presset til å endre mening utad?

 

Jaja, lykke til til norge om frp får stor oppslutning. da blir det nok dyrt å få barnehageplass, skole, eldrehjem osv osv. + oljepengene vil bli brukt opp sjappere enn svint.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin Schanche var frp-representant og fikte til en debattmotstander da han ble uten argumenter, så der har de nok en ukultur. For ikke å snakke om Søviknes og andre gamle griser. Folk uten empati trekkes til det partiet, og der får de boble og gasse seg i sin egen fortreffelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i motsetning til frpgutta så bare gikk dama i hovedinnlegget når hun ble tom for argumenter. kanskje de har lært seg at det er stygt å slå? ikke vet jeg.. men folk som ikke kan stå for argumentene sine med mindre de går eller tyr til vold burde kanskje vurdere å bytte standpunkt til noe de kan forsvare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere AP folk, hvorfor ikke formidle deres egen politikk. Den eneste politikken dere klarer å formidle er den dere ikke liker fra FRP. Og dere snakker om empati og toleranse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen her har sagt hva de stemmer. og denne tråden handler ikke om ap's valgblad men hva frp gjør når de er tomme for argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og 1202 prøver å legge skylden på ap for i situasjoner ap er uskyldige i.

 

ap kunne ikke noe for hverken utøya, at hun i hovedinnlegget gikk, for carl i hagens utsags, for at andre frp'ere slår når de går tom for argumenter, for at carl i hagen ikke pensjonerer seg og for at frp vil bruke opp oljepengene våre og privatisere så mye som mulig slik at ting blir svinedyrt i landet vårrt.

 

så ap kan ikke noe for at dette innlegget ble laget, så hvorfor skal ap forsvare sin politikk her inne? jaja 1202, kom heller med argumenter for å støtt ditt parti enn å legge skylden på andre.

 

og ps. jeg stemmer ikke ap. hva jeg stemmer er irrelevant da denne tråden handler om frp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1202: fordi vi ikke tåler eller emptiserer med folk som slår andre når de er uenig eller bare går istedenfor å stå for argumentene sine (i valkgamp er det lov å spørre om hvorfor, så er vi ikke tålerante eller empatiske?

 

og hva vet du om hva vi stemmer på? jeg skal stemme høyre jeg, om det skulle ha en dritt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beste er en jeg kjenner som sympatiserer med frp: "ikke argumenter mot carl i hagen, han har hatt familieproblemer". så blir ham sur når eg kritiserer meingene til carl i hagen. går ikke an å disutere politikk med han fordi han drar lltid oppcarl i hagens faamilieprblemer. og jeg visste ikke m de engang ør jeg traff denne fyren haha. og det har ingenting med politikk å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden var jo bare helt syk.

 

Regner med du er frk. velferdsviter, HI? Syns du når et lavmål med usammenhengende argumentering i denne tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var usammenhengende med hovedinlegget mitt? Fortalte om hva som skjedde i byen. At du syns det er lavmål er greit.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...