Gå til innhold

En god psykolog med avtale, vet du om noen ? (OSLO)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange i Oslo, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne å ringe. ER det noen som kan anbefale noen ?

Skrevet

Aner ikke noe om psykologer med avtale, går hos en uten selv og han er en kjempematch for meg, så nå ville det ha vært uaktuelt å bytte for min del.

Skrevet

Ja, men det koster jo veldig mye med en uten avtale :(

Skrevet

Ja, det gjør jo det. "Min" kar tar 800 kroner per time, men det er det fan meg verdt... =)

Skrevet

Marit Sæbø. Psykiater, men driver med samtaleterapi.

Skrevet

Min flinke kar lengre oppe, uten avtale, heter Steinar Ulvestad.

Skrevet

Hva syns dere er bra med de psykologene over? på hvilken måte hjelper det? jeg har gått til en som ble anbefalt av en bekjent, har vært der 6 ganger nå men syns ikke det hjelper noe... bør jeg bytte da, prøve en annen?

Skrevet

Noen her som har erfaring med Monica Moen, psykiater ved DPS i Oslo ?

Skrevet

Jeg som har anbefalt Steinar over her synes det er viktig med god kjemi når jeg skal snakke med noen om ting som er viktig for meg, og det har jeg med han her. I tillegg føler jeg at han tar meg på alvor, han viser empati for meg og mine problemer (noe som har fått meg til å forstå at det jeg går til psykolog for ikke er en så liten bagatell som jeg tidligere har tenkt, og at jeg ikke er dum som sliter pga dette) og han får meg til å reflektere over problemstillingene mine mellom timene. Dette har hjulpet meg til å komme meg videre i alle fall.

Jeg lurer litt på hvilke forventninger du har til hva som skal skje, og hva psykologen skal hjelpe deg med? Hva er det som gjør at du føler det ikke hjelper å gå hos den psykologen du allerede ser? Siden du føler at det ikke hjelper noe å gå til den psykologen du har, mener jeg? Jeg tenker det er viktig å ha et bevisst forhold til akkurat det før du kan ta stilling til hvorvidt du bør bytte eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...