mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 hei overtids-damer .. jeg lager en tråd..tidsfordriv.. ser d er noen av oss som går på overtid..selv går jeg 1 dag over ( ikke så lenge som fler av dere andre..men kjennes lenge nok ) skal vel strengt talt ikke klage. - sterke menssmerter på morgenen idag..men de er delvis borte - nedpress - løs i magen - litt rar i magen..akkurat som jeg snart skal gå av..kan være nervene:S - kynnere..ikke maserier idag..så vi får se.. hva med dere andre ? noen vondter? ( håper dere har ) ønsker dere alle en actionfylt helg..og håper d blir maaange fødsler her inne i helgen ( har ikke helt tro på meg selv da jeg har gått 4-5 dager over med de 2 andre..) twi twi, tommel opp
ninairen Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Hei på deg Er 2 dager over i dag, ikke så mye det heller igrunn, men overtid ivertfall Jeg for min del merker ingen forandringer eller tegn på at fødselen skal nærme seg.. Var med jordmor på onsdag (terminen) og hun sa at babyen lå veldig langt nede og jeg hadde 2 cm åpning... Men merker som sagt ingenting... Virker som om han/hun har det bra inni magen.. Skal på overtidskontroll på sykehuset på onsdag viss ingenting skjer før den tid... Masse lykke til til deg også.. Ser ut som du er nærmere en eventuell fødsel enn meg Men det kan vel plutselig skje no?
baby3-2013 :) Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Heisann Jeg må nok melde meg inn i overtidsklubben ja, 1 dag på overtid i dag, men regner med at det ikke skjer noe med det første siden jeg gikk 15 dager over med førstemann :-S Merker lite til at det er noe som skjer, har litt kynnere, men ikke mye å skryte av :-P.............................meeen det kan jo starte brått også *håpe håpe* Jaja....vi får se hva helgen bringer. Lykke til dere andre
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Melder meg inn i denne klubben jeg også.. Kun 1 dag over her, men virker som evigheter allerede! Hehe.. Var til lege i dag, alt stod bra til, og har fått ny time neste onsdag - håper fødselen er over til da. Min kjære samboer, barnets far, har bursdag OG skal opereres på torsdag, så hadde vært herlig å være komt seg hjem til da.. Men, får ta ting som de kommer. Er vårt første barn, så aner igrunn ikke hva som venter oss Mine symptomer er: -sterke "menssmerter" om kveldene, kjennes ut som lille frøkena knipser i bekkenet (gjør vondt!) Kjennes ut som vannet skal gå, i lengre perioder, så går det over. -nedpress -masse kynnere -masse utflod - ødem 2 i høyre arm (ikkje særlig behaglig!) Ønsker alle her inne en snarlig fødsel
knerten09+ knerteline11 Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 Melder meg inn jeg og, min 2. overtidstråd. Ser ut til at de fleste fra forrige har fått sine, så her sitter jeg igjen med mine 7 dager over. Har hatt flere kvelder/netter med forholdsvis kraftige smerter (type menslignende, bare en god del vondere). Men her skjer ingenting. Så nå begynner jeg å bli klar ja. Men har gitt opp utålmodigheten, og prøver nå å nyte dagene og ha litt planer for dagene fremover, sånn at om ikke baby kommer så har jeg noe annet å se frem til. Men ikke alt for mye jeg orker lengre med lavt energinivå og ganske så ubevegelig etterhvert. Nåde dere om hele denne tråden og skal føde før meg ;-) Hihi.
Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 9 dagen på overtid.. Har sett et lite tegn på fødsel i dag. Bittelitt slimpropp, med bittelitt blogspor i.Håper det kommer mer, men kjenner ingenting annet.. Håper heller ikke alle her blir ferdig før meg, men blir satt i gang på mandag, så innen onsdag er jeg vel garantert ferdig Kanskje vi alle er ferdig innen den tid Lykke til i dagene framover :)
Snartmamma:) Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Er 7 dager over i dag og håper å slippe overtidskontrollen til mandag! Her har jeg også endel - Nedpress - Vondt i nedre delen av ryggen - Stikkinger i magen - "Vond" mage (føles som om man må på do, uten at man egentlig må det) Håper på skikkelig vondt snart, akkurat nå føles det ut som om jeg lengter etter smerte. Snakker vi klar?
SogG Skrevet 2. september 2011 #8 Skrevet 2. september 2011 3 dager over her -maserier (mest på natten) har ikke så mye plager egentlig, sover dårlig på natten siden jeg ikke klarer å finne en god måte å ligge på meen, nå sitter jeg her da å lurer på om det er vannet som har gått (satser på det) så får håpe den finner veien ut snart lykke til alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå