mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 hei hvordan går d med deg? huff får så vondt av å lese at du går hele 9 dager over ( føler ikke for å klage på min 1 dag over termin..)hvor skal du føde? synes virkelig at du kan settes igang om ikke noe skjer idag. her har de praksis at d er overtidskontroll 7 også mener jeg min jm sa at de setter igang på den 9 dagen.. ( håper ikke jeg kommer så langt) du har i hvertfall min sympati og tanker.. ( gått 4-5 dager over med mine 2 andre..lenge nok synes jeg) håper helgen din blir actionfylt..lykke til klemmer
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Helt enig!! 9 dagar över måste vara helt grusomt! Vad är retningslinjerna för övertid igen - vet det har varit en stor debatt om detta men har inte följt så noggrannt med. Hoppas faktist att du inte svarar...för att du är i födsel! :0)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 2. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2011 tenkte d samme når jeg trykket enter på innlegget Lyckelig ..at hun ikke svarer pga fødsel. vi får sende henne noen gode tanker..og håpe på at hun er der hun skal være er endel sykehus som ikke har innført den nye rettningslinjen enda vet jeg..jobber med d kontinuerlig..men veldig surt vi får håpe vi ikke kommer så langt så vi slipper å bekymre oss for d.. ha en fin helg <3
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Absolut!! :0) Ha en fantastisk helg - underbart med helg. Då går tiden så mycket fortare än dessa tråkiga dagarna ensam hemma! :0)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 2. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2011 dytter denne opp da jg så du hadde vært innom..håper du går i fødsel ikveld/natt..
Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Hei og god fredagskveld så koselig at du tenkte på meg Ingenting skjer foreløpig. Snart fredagspizza før vi får prøve oss på litt fredagskos tror jeg. Skal føde på SiV (Tønsberg),. Vil veldig gjerne at det skal starte av seg selv i løpet av helgen. Skal gi beskjed fra meg når jeg merker noe er på gang Håper det starter snart for dere andre også Ha en fin kveld og helg
Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Oi, nå tror jeg noe er i gang! Slimproppen har gått og kjenner vondter i magen og litt i ryggen. Ikke noe veldig, men nok til at jeg antar at det er i gang.. Plutselig så gruer jeg me til at dette skal bli mye mye verre.. Men vet jo at det er verdt det
knerten09+ knerteline11 Skrevet 2. september 2011 #9 Skrevet 2. september 2011 Spennanes, samme ståa her egentlig. Slimproppen gikk for et par timer siden og nå har jeg begynt å kjenne takene ganske godt. Men ikke noe regelmessig ennå. Alt fra 5 til 12 min mellom så langt. Tvi tvi. Lykke til! Håper vi begge har baby ila morgendagen :-)
Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Hvordan går det med deg i dag knerten09+ knerteline på vei? håper du er på sykehuset nå Her stoppa det i natt.. Kjenner bare svake menssmerter nå. Skuffet og håper det skjer noe mer i dag Hvordan går det med dere andre på overtid? Noen som kjenner noe?
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 3. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2011 Go morgen stine og andre damer på trå .. Her har d skjedd litt vet hvordan d er når d stopper opp.. men ikke midt motet, ny dag nye mulighet og du er nærmere mål idag enn igår .. Her lite som skjer , 2 dag overtid og stille i magen- lite kynnere i går kveld mot før men konstant menssmerter som øker/ minker i styrke.. tror ikke fødsel her i nærmeste timer er å håpe på. Håper dere andre er eller rett før i fødsel. Masse lykke til & ha en fin lørdag !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå