Gå til innhold

Stine - gull09 + liten spire11

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

hvordan går d med deg? huff får så vondt av å lese at du går hele 9 dager over ( føler ikke for å klage på min 1 dag over termin..:P)hvor skal du føde? synes virkelig at du kan settes igang om ikke noe skjer idag. her har de praksis at d er overtidskontroll 7 også mener jeg min jm sa at de setter igang på den 9 dagen.. ( håper ikke jeg kommer så langt)

du har i hvertfall min sympati og tanker.. ( gått 4-5 dager over med mine 2 andre..lenge nok synes jeg)

håper helgen din blir actionfylt..lykke til :)

klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig!! 9 dagar över måste vara helt grusomt!

Vad är retningslinjerna för övertid igen - vet det har varit en stor debatt om detta men har inte följt så noggrannt med.

Hoppas faktist att du inte svarar...för att du är i födsel! :0)

Skrevet

tenkte d samme når jeg trykket enter på innlegget Lyckelig ..at hun ikke svarer pga fødsel.

vi får sende henne noen gode tanker..og håpe på at hun er der hun skal være ;)

er endel sykehus som ikke har innført den nye rettningslinjen enda vet jeg..jobber med d kontinuerlig..men veldig surt :(

vi får håpe vi ikke kommer så langt så vi slipper å bekymre oss for d..

ha en fin helg <3

Skrevet

Absolut!! :0)

Ha en fantastisk helg - underbart med helg. Då går tiden så mycket fortare än dessa tråkiga dagarna ensam hemma! :0)

Skrevet

dytter denne opp da jg så du hadde vært innom..håper du går i fødsel ikveld/natt..

Skrevet

Hei og god fredagskveld :) så koselig at du tenkte på meg :)

Ingenting skjer foreløpig. Snart fredagspizza før vi får prøve oss på litt fredagskos tror jeg. Skal føde på SiV (Tønsberg),. Vil veldig gjerne at det skal starte av seg selv i løpet av helgen.

Skal gi beskjed fra meg når jeg merker noe er på gang :)

Håper det starter snart for dere andre også :)

Ha en fin kveld og helg :)

Skrevet

Oi, nå tror jeg noe er i gang!

Slimproppen har gått og kjenner vondter i magen og litt i ryggen. Ikke noe veldig, men nok til at jeg antar at det er i gang.. Plutselig så gruer jeg me til at dette skal bli mye mye verre.. Men vet jo at det er verdt det :)

Skrevet

Spennanes, samme ståa her egentlig. Slimproppen gikk for et par timer siden og nå har jeg begynt å kjenne takene ganske godt. Men ikke noe regelmessig ennå. Alt fra 5 til 12 min mellom så langt. Tvi tvi. Lykke til! Håper vi begge har baby ila morgendagen :-)

Skrevet

Hvordan går det med deg i dag knerten09+ knerteline på vei? :) håper du er på sykehuset nå :)

Her stoppa det i natt.. Kjenner bare svake menssmerter nå. Skuffet og håper det skjer noe mer i dag :)

Hvordan går det med dere andre på overtid? Noen som kjenner noe? :)

Skrevet

Go morgen stine og andre damer på trå .. Her har d skjedd litt ;) vet hvordan d er når d stopper opp.. :( men ikke midt motet, ny dag nye mulighet og du er nærmere mål idag enn igår .. Her lite som skjer , 2 dag overtid og stille i magen- lite kynnere i går kveld mot før men konstant menssmerter som øker/ minker i styrke.. :( tror ikke fødsel her i nærmeste timer er å håpe på. Håper dere andre er eller rett før i fødsel. Masse lykke til & ha en fin lørdag !!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...