Gå til innhold

spørsmål om sykemelding vid bekkenløsning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer egentlig om det er vanskelig å få det? Og når man får det. Er det bare for en liten periode? Eller ut svagerskapet?

 

Ikke slitt med bekkenløsning i tidligere graviditeter. Men den her gangen var jeg "heldig" og fikk det.

 

Er i uke 23. Og jeg har til å med gått ned i antall dager på arbe. Så nå er jeg bare der 2-3 dager i uka. Men jeg kjenner jeg er helt ødelagt etterpå. Jobber som servitør dagtid og bartender kveldstid. Er jeg på arbe. Så er det bare jeg. Vi er liksom ikke to som kan bytte litt på det underveis.

 

Gruer meg skikkelig de dagene jeg skal på jobb. Jeg kan godt komme dit i go form, men kommer alltid heim helt ødelagt.

Vondt i ryggen, og det føles mer som noen rykt av meg ene beinet å gjort et jævlig dårlig arbe med å få det på rett plass igjen.

Kan få så vondt at jeg slit med å både stå/gå/ligge eller sitte.

 

Føler litt at det går ut over heimen å. Har tre barn, og får selvsagt hjelp av mannen min. Men føler meg mer som en plage når jeg ikke kan hjelpe til med noe uten å få vondt.

 

Har egentlig arbeids helg. Men fikk snakket med sjefen min igår. Så fikk jeg fri idag. Skulle se det ann idag og under morgendagen om jeg kunde ta på meg en kveldsvakt om lørdan.

Helt ødelagt under hele dagen går etter jeg skulle gå noe som ellers bruker å ta 10min.

 

Er ikke den som liker å klage for mye heller. Så føles bare .. ja vet ikke. Bare litt redd at jeg kommer til legen .. å så syns han at de 2-3 dagene i uka er vel liksom ikke noe. Finnes jo dem som jobber enda mer enn meg og som også er gravide.

 

Litt sånn usikker på hva jeg egentlig skal si til han å.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...