bIomstre Skrevet 2. september 2011 #1 Del Skrevet 2. september 2011 Hat! - stramme kontrakter blottet for gulrøtter men med masse pisk - regelryttere og ikke forstår at de jobber med mennesker. - feiginger som ikke kan gi deg direkte tilbakemelding men heller sender brev til ledelsen. Elsk! . snart helg (puh!)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amandine Skrevet 2. september 2011 #2 Del Skrevet 2. september 2011 HAT: Det helsikes kattevraket som har pisset på veggen bak huset sånn at hele underetasjen stinker kattepiss! At han ikke vil pisse på sitt eget hus forstår jeg, men hvorfor inni heiteste må han pisse på mitt??? ELSK: Stort sett alt ellers, kaffe, solskinn, snart helg, fridag og sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babykilo Skrevet 2. september 2011 #3 Del Skrevet 2. september 2011 Hat: gress som vokser, hus som råtner, gulv som blir møkkete, takrenner som blir tette og late ektemenn. Elsk: unger i barnehagen og fridag alene. (bortsett fra tingene man hater, tynger meget mer på slike dager...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #4 Del Skrevet 2. september 2011 Hat; Bananfluer! Elsk; Bananfluemasakre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #5 Del Skrevet 3. september 2011 Har du flere ektemenn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patetica fåkksi Skrevet 4. september 2011 #6 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg forstod ikke første punkt? Hat: *At en jævel hadde mer penger enn meg og stjal yndlingshusetmittiheleverden fra meg under budrunden. Elsk: *At jeg, den dagen jeg bytter gryna mot kåk, kommer til å få meg landets kuleste drivhus, for det har jeg bestemt meg for. *Høsten er her!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 4. september 2011 #7 Del Skrevet 4. september 2011 Hat: idiotmann rygg kø Elsk: dama mi ikea loppis ungene rødvin og levende lys for alle andre formål enn kontaktannonser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patetica fåkksi Skrevet 4. september 2011 #8 Del Skrevet 4. september 2011 Hvem er'e som er rypa di nå'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 4. september 2011 #9 Del Skrevet 4. september 2011 Hehe. Men det er bra dame, ja. Synd med filer og sånt. Men dame vil jeg ha likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilja70 Skrevet 6. september 2011 #10 Del Skrevet 6. september 2011 Hat: -fjortisdama på førti og hoffet hennes: tre surmaga gamle gubber -surmaga gubbe som syns det er greit å brøle til kolleger -lenge etterlengta høstferie som går i dass Elsk: -mc-timer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 6. september 2011 #11 Del Skrevet 6. september 2011 Rått - snart kan du kjøre over dem alle sammen, det må være motiverende. Forresten, har du kul skinndress? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilja70 Skrevet 6. september 2011 #12 Del Skrevet 6. september 2011 Ikke kul skinndress ennå, billig biltemadress, skal kjøpe meg kul damedress (motvirker låning av tenåring og kompiser) i endelig-lappen-gave til meg selv!!! Gleder meg rått. Vidunderet - 500 sport - må under ingen omstendigheter tilsøles av blod og hjernemasse fra kvælminger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 6. september 2011 #13 Del Skrevet 6. september 2011 Hvordan er damedress - har den korsett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amandine Skrevet 7. september 2011 #14 Del Skrevet 7. september 2011 He he korsett, samt liftsystem i pompen og over brystet for en litt Tomb Rider-look Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 7. september 2011 #15 Del Skrevet 7. september 2011 Nettopp. Kjenner angsten boble ved tanken på å ha på meg noe som er tjukt og ikke-stretch og ville fått meg til å se ut som ei sjøpølse. Men lilja70, du er lekkersmekker i utgangspunktet, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amandine Skrevet 7. september 2011 #16 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg tror jeg ville sett ut som noe i retning av en vossakorv. Heldigvis er jeg ikke motorsyklist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amandine Skrevet 7. september 2011 #17 Del Skrevet 7. september 2011 Må føye til en hat&elsk Elsker Kamikazelillebrors første dag i barnehagen uten bleie! Hater Det er altså så dårlig vær at det ikke er lyst inne med lyset på engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 7. september 2011 #18 Del Skrevet 7. september 2011 Her lysner det nå, veldig pent m dråper på trærne i motlys... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilja70 Skrevet 7. september 2011 #19 Del Skrevet 7. september 2011 Kul damedress er selvsagt et understatement, jeg mener vanvittig rå damedress, med beskyttelse på knær, albuer, skuldre (ryggskinna er separat). Damedressene ser litt mer femi ut, med stramming i livet og slanke bein, men mer rå enn søt må man nesten ta høyde for. Lite blonder. Fordelen med sånne dresser er at alle selvsagt skjønner at det er DRESSEN som er solid, dama inni er slank som ei lilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patetica fåkksi Skrevet 7. september 2011 #20 Del Skrevet 7. september 2011 Hat: Onkelen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 7. september 2011 #21 Del Skrevet 7. september 2011 "snart er vi alle homo og utdødd"-onkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patetica fåkksi Skrevet 7. september 2011 #22 Del Skrevet 7. september 2011 Jepp, og det har blitt hundre ganger verre, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amandine Skrevet 8. september 2011 #23 Del Skrevet 8. september 2011 Er det sånn i alle familier, tro? Alle har en sprøyte gal onkel? he he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå