Gå til innhold

Hvilken vinterdress og jakke skal dere kjøpe til deres bhg.barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har egentlig lyst på Reima, men pga litt stram økonomi for tiden, tror jeg nok det blir Reflex i stedet for. Hadde Reflex sist vinter når han ikke gikk i barnehage, og den funka fint da, men litt usikker om den duger i barnehagen.

 

Jakke har jeg kjøpt. Fant en på salg på Cubus til 50 kr. Skal visstnok være vann og vindtett, men det tar jeg med en klype salt. Den skal bare brukes til og fra barnehagen og kanskje litt ellers, og til det formålet duger den nok

Har også arvet en pent brukt dunjakke, som jeg tror er kjøpt på H&M.

 

Kunne tenkt meg en Lego Wear jakke til ham også, men vet ikke om jeg skal bruke penger på det. Kanskje hvis jeg finner en på salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste passer fortsatt Isbjörn of Sweden-dressen sin og minste arver den veldig pent brukte Reima-dressen etter eldste.

 

Har Bergans boblejakke til eldste også, men må kjøpe ny bukse.(Isbjörn, tror jeg) Yngste får vel ny boblejakke(Bergans), bukse har vi fra eldste.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre barn, men tror 2 av dem fremdeles passer inn i sine Reima fra ifjor. Gjør de det blir det ny Reima på den siste som MÅ ha ny dress.

Må alle ha ny dress må jeg lete opp noe billigere noe som er like lette, myke og varme......men det finnes vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min på 16mnd får Stormberg vinterjakke. Rett å slett fordi at jeg elsker det merket, og det er bra.

 

Vinterdressen blir Stormberg eller Reima. Stormberg har jo bare str 1 eller 2år, og da syns jeg kanskje den blir litt stor siden han er så liten i str, mens reima sitter kanskje litt bedre.. Usikker der. Blir hvertfall en av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eldste på 4 har en todelt reimadress. han får bruke den jakken som vinterjakke og buksen til når det er behov for det.

 

ny heldress har han ikke enda. han har 2stk fra i fjor men er litt usikker på om de fremdeles passer. aner ikke hvilket merke det er men de har fungert utmerket. lurer på om ikke en av den er europrisdress men dette har vært ekstradressen. tenker nok å kjøpe en reima da de er mye tynnere og har bedre bevegelighet.

 

minste på 16mnd har en dress mamma har kjøpt til henne. litt usikker på merket men skal selvsagt prøve den. funker den ikke blir det reima på henne også. vinterjakker har hun en hel pose av som hun har arvet. sikkert billigmerker men de funker nok til sitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...