Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Fødte for 4mnd siden, og er tilbake i trivselsvekten. Trener 2-3 ganger pr uke, og magen er stram og fin når jeg står, kan skimte six-packen. MEN, når jeg bøyer meg, henger huden, som er stor pose. Skjønner at det kan ta tid før huden trekker seg helt tilbake, men hvor lang tid?? En venninne mente at magen aldri ville bli som før, og at dette var sånn det kom til å bli...
Jenny-penny Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Huden min strakk seg aldri tilbake etter førstemann. Hadde veltrent stram mage, og fikk en gedigen gravidmage... Noen blir desverre aldri kvitt den:(
Gjest Madolyn Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Kroppen forandrer seg etter en graviditet og fødsel; jeg merker at hoftene er litt bredere og magen mye større og slappere enn tidligere, selv om jeg bare har 2-3 kilo igjen til min gamle trivselsvekt. Søsteren min og ei god venninne av meg er begge treningsfanatikere som spiser veldig sunt, og de merker også forskjell på mage og hofter
lille frø, mor til to Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Jeg har tidligere hatt sixpack, men selv om magenmusklene blir helt starmme igjen og magen helt flat, så er det denne huden da. Jo tynnere magen blir jo slappere og eldre ser huden ut på magen. NOT NICE! Man ser det ikke når jeg står, men når jeg bøyer meg fremover. Ser ut som ei gammel kjerring da på magen. Jeg tror aldri huden blir helt stram igjen. ÆSJ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå