Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Min datter påsnart 3 mnd har en uro og noen bevegelser som jeg i det siste har lurt på om kan være kløe? Lurer på om andre har observert lignende? I vippestolen vrir hun ofte hodet fra side til side som om hun klør i bakhodet. Har alltid klort seg endel i ansikt/hode, men nå virker bevegelsene mer målrettet og kløaktige, særlig rundt øret. Ofte svært urolig i ryggleie, kaver og slår seg selv hardt i magen m armene, i gulvet m bena. Har tørr hud men ikke utslett. I hodebunnen ser jeg ingenting galt! Har nok også endel gulping som hun plages litt av. Er dette bare spesifikke bevegelser eller synes noen det høres ut som noe annet?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Det du beskriver er veldig likt slik jeg oppfatter min baby på 4.5 mnd. Når det kommer til bevegelser hvor han slår seg selv på magen, så tror jeg det er vanlig når det kommer til babyer. Derimot kløe rundt øynene, gniking frem og tilbake i stolen kan komme av kløe. Min baby sliter med atopis eksamen ( litt usikker på hvordan det skrives) i ansiktet, og han klør mye rundt øynene og skraper seg opp ( jeg er ganske sikker på at det kommer av kløe). Vi bruker kremen aderma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå