FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 7. september 2011 Forfatter #26 Skrevet 7. september 2011 Velkommen, mortilto?!!!! Kjekt med en pergo-tråd!! Jeg vil også ha nummer 2 Metti: ÅÅÅÅÅÅÅÅ så kjekt du hadde to egg!!!!!! Godt du fikk lov å prøve + fikk sprøyta! åååååå blir spennende dette her for alle oss!!! Jeg er på cd 17 idag, og kan snart ikke vente på å teste! Blir nok 1 uke til tenker jeg Jeg skal krysse fingrene for oss alle for at nå skal vi få oss hvert vårt sommerbarn
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 8. september 2011 Forfatter #27 Skrevet 8. september 2011 Vi trenger ny statusrapport fra gjengen: Idag er jeg på cd 18, ca 4-5 dpo. Idag har jeg hatt mye murring/stikking overalt nede i underlivet. Er livredd for at spotting skal starte snart eller det bare er PMS. Mulige symptomer på Ovitrelle-sprøyte også... Blir spennende å se fremover de neste dagene om det går bra! Kjente på tappen idag, den var langt nede og hard + veggen rundt var også hard...hm! aner ikke hva det betyr. hehe... Andre?
Metti er håpefull Skrevet 8. september 2011 #28 Skrevet 8. september 2011 Hehe høres jo bra ut det fiffi vi liker all murring ; ) kan jo stemme med festing det 5 dpo Selv er jeg på dag 11 så er ikke i dpo land enda. Kjenner litt murringer men ikke så mye. Spennende !!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 9. september 2011 Forfatter #29 Skrevet 9. september 2011 Lite liv på tråden, jenter!!! cd 19, ingen spotting enda! heldigviiiis!!! Typisk den popper opp imorgen bare fordi jeg skrev dette! hehe...
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 9. september 2011 Forfatter #30 Skrevet 9. september 2011 Metti, vet du om tempen kan stige pga Ovitrelle-sprøyta? Er det HcG som gjør at tempen stiger? Så bare jeg hadde 36,7 nå, har aldri hatt det før når jeg har tempet...
Metti er håpefull Skrevet 9. september 2011 #31 Skrevet 9. september 2011 Det ane eg ikkje men jeg har lest og merket at tempen kan være litt høyere av pergo. Men hvis du hadde lave progesteron prøver så kan det være grunnen. Det er progesteron som gjør at tempen stiger.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 11. september 2011 Forfatter #32 Skrevet 11. september 2011 hey hey....da får jeg oppdatere da sålenge ingen andre gjør det. Idag har det gått 10 dager siden jeg satte sprøyta, så jeg testet med g-test for å se om stoffet er utav kroppen. den var svak positiv så den er hvertfall snart borte (om ikke jeg er gravid ) hehehee... Skal teste på tirsdag igjen for å se GLED! Heller ingen spotting på meg, 8-9 dpo
Metti er håpefull Skrevet 11. september 2011 #33 Skrevet 11. september 2011 Så bra ; ) jeg har tatt sprøyte i dag men kjenner ikke så mye murringer.. Hadde sex i morges Og blir nok en runde i kveld og. Føler vi kanskje burde tatt en runde til men vil jo ikkje bare ha blå krutt heller. Så spennende fiffi ingen spott og svak positiv test. Høres jo veldig lovende ut det !! Klarer du å holde deg fra å teste i morgen da
TurboJenny87 Skrevet 11. september 2011 #34 Skrevet 11. september 2011 Wow så spennende Fiffi, skal se at du er gravid:-) Krysser fingrene for sterkere test på tirsdag:-D Her er det eggløsning i dag, så om 2 uker begynner jeg også på Pergo og blir offisielt med i klubben:-) Haha, nei du må la mannen få restituere seg mellom slagene Metti.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 11. september 2011 Forfatter #35 Skrevet 11. september 2011 ja det var det da! hehehe...har mange tester får se...hehe
Metti er håpefull Skrevet 13. september 2011 #36 Skrevet 13. september 2011 Hvordan gikk det med testingen i dag fiffi ?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 14. september 2011 Forfatter #37 Skrevet 14. september 2011 10 dpo idag, og spotting har begynt....ååååh kjenner jeg blir helt motløs!! Vet jo det er sjanse for festeblødning men føler liksom ikke det... Shit, jeg hadde virkelig trodd det ville gå denne gangen!
Metti er håpefull Skrevet 14. september 2011 #38 Skrevet 14. september 2011 Æsj så kjedelig da !! Men som sakt så spottet eg når eg var gravid. Tok du test i dag da ?
Julle Bullen Skrevet 14. september 2011 #39 Skrevet 14. september 2011 hei! hopper inn her i all nysgjerrighet. Lurer på hva dere har gjort for å begynne på Pergo. Jeg sluttet på prev. i januar 2010 og har ingen spire og nesten aldri mens. Har vært og tatt 2 blodprøver hos legen som viste at da jeg hadde blødning var jeg midt i syklusen og testosteronet var litt for høyt. Den andre prøven har jeg ikke fått svar på enda, men den viste også noe unormalt. Det er sendt inn henvisning til gyn. Så nå går jeg bare og venter og gruer meg og lurer på om jeg kommer til å havne i klubben blant de ufrivillig barnløse. Spent på å høre hvilken vei dere andre har gått :-)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. september 2011 Forfatter #40 Skrevet 15. september 2011 Jeg fikk også henvisning til gyn via fastlege. Han tok flere hormonprøver, en i begynnelse av syklus + to progesteronrprøver i to forskjellige sykluser. Da fant han ut at jeg ikke hadde effektive eggløsninger av meg selv, så derfor fikk jeg pergo.
mortilto? Skrevet 17. september 2011 #41 Skrevet 17. september 2011 En liten oppdatering fra meg: Klarte å svi av en test i går kveld (4dpo, idiotisk, jeg vet!!!) og fikk en svaaak rosa skyggestrek! Ny test i morges, og ingen strek Bare tull og forvirring av å teste så tidlig, når skal jeg lære??
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 17. september 2011 Forfatter #42 Skrevet 17. september 2011 Jeg testet svaakt positivt 8dpo, 9 dpo og 11 dpo. Negativt 10 og 12 dpo. og nå er TR i full innmarsj kjenner jeg....Lenge leve dritt-tester!!!! Herved skal jeg ikke tro noen ting før jeg har babyen i fanget!!!! Ny pergorunde here I come!! Lykke til dere andre da
Metti er håpefull Skrevet 18. september 2011 #43 Skrevet 18. september 2011 Nei nei nei dette skulle jo ikkje skje !!! Gir deg en stor klem ; )
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 19. september 2011 Forfatter #44 Skrevet 19. september 2011 Da har jeg fått svar fra min gynekolog om sykusen som var. Etter blodprøven jeg tok på fredag, viste den at det ikke ble noen eggløsning av enkel kur pergo + Ovitrelle sprøyte. Derfor blir det dobbel pergokur denne gang, starter opp på torsdag. Hjelpes... trodde ikke at det skulle gå an å ikke få eggløsning av ovitrellen,....jajja! gir meg hvertfall mer håp på at vi skal klare det, bare vi får til en eggløsning!!!
Metti er håpefull Skrevet 19. september 2011 #45 Skrevet 19. september 2011 Da hiver vi oss rundt å samler mot til neste runde !!!! Dette er din Mnd
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 21. september 2011 Forfatter #46 Skrevet 21. september 2011 *dytt* Hvordan går det med gjengen? Oppstart dobbel pergo imorgen....ny runde, nye muligheter!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 21. september 2011 #47 Skrevet 21. september 2011 Lykke til med dobbel pergo! Hadde positiv el-test på lørdag, så da er det vel bare å vente i spenning på om helgas "aktiviteter" har resultert i noe bra Men må jo ærlig innromme at jeg ikke har så stor tro...
mortilto? Skrevet 23. september 2011 #48 Skrevet 23. september 2011 11 dpo i dag, negativ test Men det stikker i puppene, og jeg kjenner stikninger i livmoren. Gir ikke opp håpet ennå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå