Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Hei Er det flere som har fått mage så tidlig? Ser ut som gravid mage når jeg har på trang genser. Men når jeg kjenner på den, så kjennes det bare ut som fett!!! Kan jeg ha lagt på meg så mye? Veier jo fortsatt det samme som da jeg ble gravid, og er en normal tynn jente! Takker for svar!
Tess30 Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Samme greia her, begynner nesten å få litt panikk for at det er flere der inne.........
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 2. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2011 Æææææ.... Ikke si det!!! Det var det første mamma sa også! Har du vært på ul? Jeg skal om en uke, så da får jeg se!
lillevirre Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Sammer her også... Er livredd for at det kanskje er fler der inne.... Fortsetter det å vokse sånn, går jeg til tidlig ultralyd...
♥ Barniapril2012 ♥ Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 Jeg har det allerede, men er bare 7 uker i dag!! Uff!! Er det normalt???? Har vært gravid en gang før...
Arga G08+J12 Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Jeg har også det, 7 +5 i dag og svangerskap nr 2. Huff, ikke helt klar for å opplyse omverdenen om dette ennå.
Jente.18 Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Er vel bare livmora som vokser fortere hos andre ^^ derfor du føler deg lubben
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 2. september 2011 #8 Skrevet 2. september 2011 Dette er min 3 graviditet og la på meg 4-5 kg allerede de første ukene i alle graviditetene. Men så stopper det opp litt =P Tenker at det er "amme fettet " som kommer på med en gang
Alexander's Mamma Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 jeg er 10+3 i dag og føler magen min har blitt kjempe stor. tørr ikke gå med stramme topper og gensere. og puppene mine har også vokst masse. føler ting skjer veldig tidlig. og er som mange av dere andre redd det er to, vi er veldig mange tvillinger i familien og er tvilling selv. så krysser fingrene. tanken på å få to nå er ganske skummel.
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 4. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2011 Jeg tror vel egentlig ikke det er to der inne, men finner ut av det på torsdag når jeg skal på ul. To blir tøft, men er veldig velkommene Har ikke mange tvillinger i familien her! Stor mulighet for at du har flere inni deg da
Tess30 Skrevet 5. september 2011 #11 Skrevet 5. september 2011 Nei jeg har ikke det, men hører bare en hjertelyd på bw, så da får æ stole på det...)))
Fru.Vestavind Skrevet 5. september 2011 #12 Skrevet 5. september 2011 Veldig vaneleg å sjå gravide ut tidleg. Det er ikkje livmora og babyen som tar opp plass, men hormona som påverkar visse typar muskelatur i kroppen (som magemuskelaturen), noko som gjer den "slappare". I tillegg til at fordøyelsen går mykje saktare, så er det lett å bli ioppblåst, utan å nødvendigvis føle seg det. Så magen vil truleg trekke seg til bake, for så å kome igjen når livmora blir større:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå