Gå til innhold

Hva leker deres 1 åringer med ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som at mange av lekene til jenta mi begynner å bli kjedelige å uinteressante.... Såh, hva leker deres barn med ??? :))

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hun er veldig glad i bøker og kan ligge lenge på gulvet eller i senga min med en bok. Og så leker hun med Duplo, med dukker, biler, diverse kjøkkenredskaper, tomflasker og ellers det kun kan finne på badet eller på kjøkkenet.

Å kaste ball er også en favoritt.

Skrevet

Nå er min jente snart 2, men hun leker med little pepole, duplo, lager middag (komfyr+matleker) er en stor hit for tiden.

Går litt i perioder hva hun liker å leke med :)

Dukke,dukkevogn,bøker,puslespill, my little ponny (*grøss* er bestemor som har gått til innkjøp mot min vilje) er også ting hun leker med :)

Skrevet

Trampoline synes hun er gøy.

Ellers leker hun med dukker og dukkevogn.

Hun er veldig glad i sisten-leker.

Hun elsker å se på bilder på IPhone. Hun klarer å finne frem selv og styre den.

Skrevet

Grøsser du av my little pony? Hehe... Det som får frem så gode barndomsminner hos meg ;-)

Skrevet

Så bra du startet denne tråden. Jeg har lurt på det samme. Du har fått mange gode tips ser jeg. Skal jammen ta å prøve å kjøpe duplo til henne. Noe slikt må vel være morsommere enn å dra alt ut av ALLE skuffer hun når tak i ;-)

Skrevet

Ja jeg grøsser av my little pony...vet ikke helt hvor men..hehe..

Skrevet

Her går det i duplo, leker med lyd (som leke-keyboard, leke-tlf, leke-kamera o.l.), ellers utforske alt som er i poser, vesker g andre beholdere. :)

Skrevet

Gutten min blir ikke ett år før om noen uker, men svarer likevel ;)

Her går det mest i duplo og leker little peolpen serien til fischer price. Sistnevnte syns han er kjempe stas :)

Skrevet

Oi, gikk litt fort i skrivingen der; det skulle altså være leker FRA little people serien ;)

Skrevet

Gutten min er 13 mnd og eeelsker alt som er hjul på. Han har noen yndlingsbiler, så leker han med fiscer price garasje+bondegård.

Skrevet

Gutten min er 13 måneder og elsker Duplo! Han er også glad i putteboksen.. Har en sånn som synger og snakker osv. Play2Learn, tror jeg merket er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...