Gå til innhold

Jeg ble så glad da jeg leverte ungene i barnehagen i dag :D


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg leverte ungene i barnehagen i dag stoppet en barnehageansatt meg og kommenterte at jeg hadde gått ned mye i vekt. Jeg sa at "ja, det har jeg, men bare 4 kg.." Så fikk jeg svar tilbake om at "oi, da har du ihvertfall gått ned på de riktige plassene"

Jeg har gått ned 4 kg i løpet av 3 måneder. Jeg merker stor forskjell, spesielt på magen. Og nå begynner visst folk å se at jeg har gått ned i vekt. 6 kg til så er jeg storfornøyd, og med dagens kommentar er jeg enda mer motivert på å gå ned mer i vekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får også kommentarer. Men det er mer i kategorien: klask på låret, du har blitt sååååå tynn, herregud, du er jo mager.. Går du ned mer i vekt nå forvinner du jo helt, nå må du ikke gå ned mer i vekt, du er jo helt skrapt osv osv.. jo takk skal du faen meg ha..

Jeg hater at noen vurderer og kommenterer kroppen min, og jeg synes det er frekt! Flott for deg at du synes det er hyggelig og at det motiverer. Jeg for min del holder meg for god til å kommentere vekten til andre mennesker, det være seg vektOPPgang og vektnedgang. For på et forunderlig vis er det helt greit å rope over seg at folk har gått ned så mye, INGEN sier: dæven, hvor mange kilo har du egentlig lagt på deg i sommer o.l..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...