vannmann84 Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Vurderer å kjøpe et som 3åringen vår kan bruke til og fra barnehagen. Noen typer som er bedre enn andre på vinteren? Hva er deres erfaring?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Brukte aldri søskenbrett da min var 3 år,han var så flink til å gå at det var ikke nødvendig, men tenker meg at så lenge vognen kan kjøre så kan vel søskenbrettet henge på? Evt kjøpe ett med store hjul?
Gjest *sofus* Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Det fungerte fint med søskenbrett hos oss på vinteren (en nokså tynn 2 1/2 åring på brettet vinterstid.) Det var selvfølgelig tyngere enn på bart føre, men det fungerte fint, ihvertfall når underlaget var brøytet ganske greit. I dyp snø var det veldig tungt/håpløst, og da improviserte jeg istedet med å trekke størstemann på snowracer, bruke bæremeis osv. Det var bare en type søskenbrett som passet til min vogn, den hadde hjul med ca 8 cm diameter, tipper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå