Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Liker det ikke, men kanskje er det vanlig? Kjenner det nederst i magen. Mensmurring/svake menssmerter. Føler hele tiden at mensen er på vei. Når jeg går for å sjekke, så er det ingenting. Husker ikke hvordan jeg var sist.
Erill Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 da e vi to. har åsså masse mensmurring, både framme å bak i ryggen. huske at jeg hadde d samme sist jeg var gravid, trudde mensen skulle komme hele tiden. har du fått utslag på testen? får d har ikke jeg enda, selvom d er to uker siden jeg skulle ha ikm. men slik jeg ser d er d ett godt tegn at man har mensmurring. d betyr bare at kroppen forbreder seg på di lange måndene og fødtselen.
Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Jeg testet positivt på onsdag. Samme dagen målte jeg Hcg verdien og den var på 109.
luxy Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Jeg har det akkurat slik jeg også. Tenker, Oj, nå kom mensen, men nei Er nok vanlig tror jeg, men er første gang for meg, så kan trygt si jeg er meget nervøs..
MammaMø med to små Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Nesten samtlig gravide har disse "mens"murringene. Det er helt normalt og kommer av at livmoren tøyes (ligamentene) og da vil det "verke" litt nederst i magen
mamma snart til 3:) Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Jordmora sier att det er ett bra tegn viss d e murringa.. Er tegn på at livmora gjør seg klar. Er 12 uker på vei å har hatt d siden uke 5. Å hat d enda litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå