Gå til innhold

Dønn forkjølt dagen før avreise til syden... Er det mulig!?!!


Lillegull2008&2010

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager skal vi gjøre?? Reiser med våre to barn på 1 og 3. 3 åringen har blitt dønn forkjølt, ikke med feber og slapphet enda, men veldig tett og vondt i halsen. Skal også reise med foreldrene mine. og har det ikke vært for det så har vi avlyst turen med en gang.. Men at de skal tape flere tusen kroner og en ferie det vet jeg ikke om jeg klarer å ha på samvittigheten, kanskje bare pga av en uskyldig forkjølelse. De reiser ikke uten oss, så det blir så forferdelig kjipt.. Samtidig så bobler pessimisten i meg over. Jeg ser for meg han på 17 mnd blir syk der.. og i 30 grader er det ikke noe godt for de to å være syk.... Jeg er helt rådvill, hva ville dere gjort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei!

Du ringer legen og får deg resept på rinexin depottabletter. Det er slimhinneavsvellende.

Når du likevel er på apoteket kjøper du corsodaily og gurgler så langt nede i halsen som du kan med det.

Om du ikke har, kjøper du også et nesehorn til å få skylt godt med. Husk salt uten jod.

 

God bedring!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får aldri i verden 3 åringen til å skylle med corsodaily, og iallefall ikke 1 åringen. og får heller ikke 3 åringen til å bruke nesehorn.. Hjelp! men takk for tips! jeg får ringe legen å høre.. Det hadde ikke vært noe å tenke på har vi reist alene, da har vi helt sikkert fått igjen pengene eller noe, men det gjør ikke foreldrene mine... :( Hoff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...