Gå til innhold

Bredt internasjonalt engasjement ang. vaksiner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

".....As children’s physical, mental and emotional health continues to deteriorate, the commonly occurring symptoms of these deficits – e.g. allergies and asthma, learning disabilities, hyperactivity and aggression – tend to become viewed as normal. And when health authorities increasingly suppress evidence of vaccine harm, it’s no wonder some parents don’t consider it possible that these previously rare conditions could be caused in whole or in part by vaccinations. It’s also likely that when adverse health events arise, many health practitioners and parents are unable to recognize some which could possibly be due to vaccines. This is especially true when adverse events occur months or years after vaccinations.

The Public Health Agency of Canada (PHAC) accepts only a very limited range of vaccine adverse events and even then, only if they occur within a very short time after injection and have been vetted by “experts” whose decisions may be subject to conflicts of interest. However, adverse event reports which have survived this stringent vetting process reveal anything but normalcy...."

Link:

http://vran.org/about-vaccines/vaccine-essentials/adverse-events-unreported-or-denied/

Ikke bare finner du en totalt ubalansert side, du kirsebærplukker et utdrag som i tillegg trekker konspirasjonskortet opp av hatten. Rene kinderegget, tre ting på en gang.

Da mangler vi bare noen kilder på at myndighetene systematisk underslår informasjon om vaksineskader... nei, temmer det, dokumentasjon er jo ikke noe du forholder deg til.

Men det står jo på nett, så da det sikkert helt sant!

Strålende bra innlegg, Morten.

Det som slo meg er den logiske bristen i at "regjeringen undertrykker bevis". Her argumenteres det altså ut ifra bevis som visst er tilbakeholdt som man derfor umulig kan vite hva er, dersom de i det hele tatt eksisterer. Hvis jeg altså finner på et eller annet sprøtt, f.eks. at GSM-stasjoner i virkelighet er til for tankekontroll, at Norges maktelite samarbeider med utenomjordiske krefter som kommer hit med UFOer hele tiden, eller at barnevaksinene har høy risk for alvorlige bivirkninger og lite effekt, ja, da kan jeg jo ikke tape ved å vise til bevis som er tilbakeholdt av regjeringen, ikke sant?

Nice try, EJ09 og Morten. Dere kommer til kort stadig vekk, seg jeg og må ty til sleivspark og mobbing. Dere om det. til andre sider jeg igjen, sett dere grundig inn i hvordan vi mennesker virker 100% naturlig innen dere setter vaksinedosene. De har en høy pris å betale - ikke minst på lang sikt. Å slappe av etter en halvtime etter sprøytestikket på helsestasjonen er i beste fall naivt. Vi VET ikke nok om skadene og langtidsvirkningene til å friskmelde vaksinene. Men du verden som pro-disiplene prøver :-D

Annonse

Nice try? Er det alt du har å si? Kan DU redegjøre for den logiske bristen at det argumenteres ut ifra ukjente, angivelig tilbakeholdte "bevis"? Hvordan kan man konkludere på bakgrunn av noe man ikke kjenner til?

Og hva mener du med "friskmelde vaksiner" - det er ingen som sykmelder dem, bortsett fra et lite knippe konspirasjonsteoretikere, som du liker henvise til. Sånn helt uten fakta i bånn. Og det er derfor verden ikke tar dem alvorlig. Koookkoooo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...