Gå til innhold

Go' morgen, hvor mange dager idag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin idag, så 0 dager igjen, men ikke noe tegn til fødsel, itillegg sov jeg kjempe godt i natt. Tror nok han liker seg for godt der inne... ingen vondter, lengter etter vondter! La oss bare føde idag da jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei:)

Jeg er 2 dager på overtid i dag, og kjenner fortsatt ingenting :P

Skrevet

39 dager igjen! Jeey!

Skrevet

21 dager igjen og dermed fødeklar. Og om jeg føler meg fødeklar, har ikke like trua på jenta i magen ;)

Skrevet

6 dager igjen=) Håper at jeg ikke går over tiden. Kjeder meg noe veeeldig!!!!

Skrevet

21 dager igjen, og offisielt fødeklar :) Spennende å følge med på alle som er rundt termin nå!!

Skrevet

9 dager igjen til UL termin og 1 dag til "min" termin.. Men lite som skjer dessverre :(

Skrevet

36 dager igjenn til den store termindatoen :) har masse "mesnsmerter" og vodt nederst i ryggen ...Er veldig klar for å hilse på Vårres PRINS nr 3 :))

Skrevet

4 dager igjen

Skrevet

18 dager igjen, og nå lurte de på om han hadde lagt seg i seteleie :(

Skrevet

31 dager :) Og enda så flytter han seg litt overalt, så håper han legger seg med hodet nede snart for godt :)

Skrevet

Hei, nei både jeg og legen trodde at jeg skulle det, men så har visst ikke sykehuset innført de nye retningslinjene likevel. Så først dag 11 skal jeg evt på overtidskontroll. Men håper virkelig jeg slipper det.

Skrevet

Takk for det Lycklig <3. Håper virkelig det er vår tur nå ja. Skulle gjerne slippe å starte neste uke med å fremdeles være gravid. Men den værste utålmodigheten var rett rundt termindato, etter det var det nesten som jeg bare kapitulerte og tenkte at pokker ho får komme når ho kommer.

Skrevet

- 3 dager. Overtid, men ingen tegn til fødsel. Lei sa du? JA

Skrevet

-1 dag og dermed på overtid :/ Håper sterkt på baby i helga!

Skrevet

11 dager igjen og uvi fra h........! Satser på at lillesnupp holder seg inne til antibiotikaen får gjort sitt! Vooooondt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...