Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 23 tiden lurte jeg på om det var rier eller kynnere som oppførte seg rart, øm i magen og regelmessige sammentrekninger hvert 10 min.. Nå er det mer og mer vondt og ca 6 min mellom hvert tak. Forrige fødsel begynte med vannavgang, og åpningsfasen var ekstremt kort, så på en måte er dette nytt for meg. Men begynner å lure på om jeg kanskje burde ringe føden snart.. Er bare det at jeg hadde forventet større smerter når det er 6 min mellom hver gang, og blir litt i tvil om det er falsk alarm. Det gjør vondt, men mer sånn moderat menstruasjonsvondt, ikke "F#¤% nå dør jeg-vondt" sånn som sist. Og så tenker jeg.. hvis jeg er i tvil, kan det da virkelig være rier?? Hmm.. kanskje ringe føden og forhøre meg, så jeg ikke ender opp med å føde alene hjemme. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du alene? RING FØDEN:)

Bedre med en gang for mye enn en for lite

Skrevet

Nei, er ikke helt alene. Mannen min og guttungen på 7 ligger og sover. :) Har snakket med føden, var visst bare å komme opp så fort det var mindre enn 5 min mellom takene. Hun var rimelig sikker på at fødselen var godt i gang. Hadde visst ikke så mye å si at det ikke gjorde vondt enda, var det at det var regelmessige tak som spilte noen rolle. :) Så da blir jeg sittende oppe litt til, og telle minutter som jeg har gjort de siste timene.. Godt at det faktisk er litt å se på på tv'en på tross av at det er midt på natta. :P

Skrevet

Bra du ikke er alene. Ble litt nervøs på dine vegne..

Veldig spennende:) Synes det er så mange som føder nå. Jeg har 4 dager igjen til termin, men kjennes ikke ut som om han har tenkt seg ut med det første...

Tv er faktisk best om natten:) rart med det

Skrevet

Ojj så spennende!! håper du er i gang...!!! Jeg vil komme etter i dag ) 1 dag overtid ) med mine menssmerter .. Lei alle vondtene nå så nå gjør d ikke å få mer vondt!! Twi twi !!

Skrevet

Spennende! Håper det er ekte vare! Lykke til! Det har jo vart lenge for deg i natt så det kan vel ikke stoppe nå vel.

Her har det vært en pyton natt, plagsomme tak som forstyrrer søvn. Og nå er det frem med varmeflaska på ryggen. Håper nesten det dabber av for kjenner meg så lite utvilt etter natta og blir det verre kan jeg glemme å få en lur.

Skrevet

Åh så spännande - har verkligen på känslan av att du ligger och pressar i skrivande stund!! :0)

Massa lycka till!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...