Cruella De Vil Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Vår lille jente kom mandag 29. august med planlagt keisersnitt. Jeg hadde vanlig fødsel sist, og grudde meg litt til ks (det er jo en operasjon), men de var veldig flinke på Riksen, og jeg følte meg godt ivaretatt og det er tydelig at planlagt ks er en rutine for dem. Jeg har litt vondt i såret selvsagt, men jeg føler meg forbausende oppegående totalt sett. Alt er vel med oss, vi har litt ammeproblemer, men det hadde vi med storebror også, så det er som forventet. Lykke til til alle dere som fortsatt venter, håper dere kommer igang snart og får en fin fødsel!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Massa grattis!!! Jag ska också föda på riksen och har go erfarenhet av de än så länge. Känns tryggt!! Kos dig massor!!
Gloria ** Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 Gratulerer så masse go lykke til videre med såret og amming!
zombie2be Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 gratulerer masse:) høres hyggelig ut med baby og helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå