Gå til innhold

Noen her som bruker Herbalife?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vil du dele din erfaring med det? :)

 

Personlig har jeg brukt produktene for indre ernæring i 3år, jeg er MYE mer opplagt og har ikke det enorme behovet for søvn som jeg hadde før. Jeg er også mye mindre syk og har større glede av å gjøre generelle ting i hverdagen pga jeg har energi til det!

En morgen uten Herbalife for meg, er tegnet på en dårlig dag. :P

 

Begynte å bruke ytre ernæring i vår, og huden min er ikke grå lenger. Den har glød og fuktighet. :)

 

Jeg elsker Herbalife!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal faktisk begynne med det... skal på sånn kontroll på mandag!

Har ikke peiling på det.. vet bare at jeg skal ha 2-3 måltider om dagen med herbalife..

 

Jeg har akkurat begynnt å trene og skal ned ca 20 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gleder meg til fødselen er overstått og slankingen skal begynnes igjen. Husker jeg var myye mer full av energi etter å ha shake til frokost+etter trening:) ingen tvil om at det er en bra sammensetting av næringsinnhold i de shakene.. bare synde og skam at de kostter så mye dersom man ikke er distributør:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jeg kjenner som bruker eller har brukt Herbalife sliter med massive kviser. Særlig av hudproduktene. Noen har fått sinnsyke arr av det så jeg lar meg ikke lure av det pengesluket der, med grådige, masete distributører som kun er ute etter å tjene penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart 09.20, noe slikt har jeg aldri hørt om!

 

Og det handler ikke om å tjene penger her fru negativ.. Det handler om at alle skal få muligheten til å bruke produktene til en billig penge ( i forhold til hva det ville koste å selge i butikk) og at alle skal få muligheten til et sunt og næringsrikt kosthold, få orden på matvanene og mer energi!

 

For alt sporer tilslutt tilbake til matvanene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...