Gå til innhold

aldri før, men sliter plutselig med psyken? :s


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde en opplevelse av den dårlige sorten for litt over et år siden. Går ikke nærmere inn på hva det var, men det er det værste jeg har vært borti. Jeg har aldri hatt problemer psykisk, har alltid vært den sterke på det område. Men dette som skjedde har virkelig ødelagt mye å tatt knekken på meg. Jeg har hatt litt klaustrofobi tidligere, men har blitt mye verre. Har selv lagt merke til at jeg danner tvangstanker. Jeg føler jeg har blitt helt paranoid over for ting som minner om denne episoden. Jeg blir helt skjelven å livredd når noen snakker om Det eller noe minner meg om Det. I kveld er det så ille at jeg ikke får sove. Holdt kjæresten våken fordi jeg skalv. Det Skal jo ikke være sånn. Noen råd om hva jeg kan å bør gjøre? Evt.hvem skal jeg snakke med?:s ligger bare her å grubler mens den fantastiske kjæresten endelig har fått sove stakkar:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta og google litt om Post traumatisk stressyndrom (PTSD).

 

Kjenner du deg igjen i beskrivelsene, ville jeg tatt kontakt med lege/ psykolog for å få hjelp til å håndtere dette.

 

Ut fra det "lille" du beskriver her, var det første tanke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen på så masse av det som står. Det jeg opplevde var veldig traumatisk å jeg føler jeg mistet litt kontrollen over mitt eget liv. Skummelt å lese å vite at så mye treffer meg. Har sliti hele tiden i etterkant, Men har ikke trodd det kan ha vært en form for psykisk lidelse. Å nå som jeg er gravid er det bare blitt værre. Orker ikke ha det sånn. Vurderer en tur til legen jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...